מנכ"ל משרד התיירות המיועד מוותר על התפקיד. הסיבה: מחלוקת על הסכם ניגוד העניינים

אמיר סולרסקי חתם על ההסכם שהוגש עבורו, אך נמנע מלסיים את ההליך, ובימים האחרונים הודיע לשר התיירות יואל רזבוזוב וכן ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד שהוא מוותר על התפקיד • מנכ"ל המשרד המכהן, אמיר הלוי, ימשיך בתפקידו • סולרסקי: "אני מאחל הצלחה מכל הלב למי שייבחר"

אמיר סולרסקי / צילום: יח''צ
אמיר סולרסקי / צילום: יח''צ

אמיר סולרסקי, מועמד מפלגת יש עתיד למשרת מנכ"ל משרד התיירות, ויתר על התפקיד בעקבות הסכם ניגוד העניינים שהוכן עבורו במשרד. בין היתר נדרש סולרסקי להימנע מעיסוק בנושאים רבים הקשורים לתחומי עיסוקו הקודמים בעבודה מול ראשי רשויות, וכן למכור את חברת "מבט קדימה" שבבעלותו, המתמחה בניהול פרויקטים בתחום תרבות, ספורט וקהילה.

לגלובס נודע כי סולרסקי אמנם חתם על ההסכם שהוגש עבורו, אך נמנע מלסיים את ההליך בשל הדרישות הקשורות במילוי התפקיד ועלו מתוך ההסכם, עד שבימים האחרונים הודיע לשר התיירות יואל רזבוזוב וכן ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד על כך שהוא מוותר על התפקיד. כפי שפורסם בגלובס - סולרסקי, ראש מטה השטח של יש עתיד, היה מיועד למנכ"ל משרד התיירות, אך מאחר שהסיר מועמדותו לתפקיד, ימשיך למלא אותו מנכ"ל המשרד המכהן אמיר הלוי.

סולרסקי, שכיהן כיושב ראש הדירקטוריון של החברה הממשלתית לפיתוח עכו העתיקה ונצרת, אמר לגלובס: "אני מודה מכל הלב לשר התיירות יואל רבזובוב על ההצעה. עברו עלי הרבה לילות ללא שינה, כי ענף התיירות בכלל ויואל בפרט, יקרים מאוד לליבי. לצערי, בסופו של דבר החלטתי לסרב, מאחר ויש לי חברה להקמת מתחמי מתקני ספורט והתחייבויות לא מעטות לרשויות, שהפסקת ההתקשרות עמן תגרום להם נזק גדול מדי. אני מאחל הצלחה מכל הלב למי שייבחר ואני כאן, כמו תמיד, לסייע בכל מה שאדרש".

ממשרד התיירות נמסר: "אמיר סולרסקי היה אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל משרד התיירות, זאת בשל כישוריו, יכולותיו, הבנתו וניסיונו בהוצאה אל הפועל של יוזמות ופרויקטים גדולים. בשל מספר אילוצים, מועמדותו ירדה מהפרק".