ONE תנהל את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של Cal, בהסכם שמוערך במיליוני דולרים

ספקית שירותי ה-IT חתמה על חוזה תלת-שנתי עם חברת כרטיסי האשראי, שלפיו החברה הבת UBTECH תספק לכאל תמיכה בתחומי הרישוי והליווי בעולמות הענן של מיקרוסופט וחבילות שירותים משלימים • וואן רכשה את UBTECH בשנה שעברה תמורת 14 מיליון שקל

רזי גרינפלד, מנהל תשתיות היקפיות ב-Cal / צילום: יח''צ
רזי גרינפלד, מנהל תשתיות היקפיות ב-Cal / צילום: יח''צ

חברת ONE , המספקת שירותי IT, חתמה על חוזה המוערך במספר מיליוני דולרים בשנה עם חברת כרטיסי האשראי כאל. החברה הבת, UBTECH, תספק לכאל תמיכה בתחומי הרישוי והליווי בעולמות הענן של מיקרוסופט, וחבילות שירותים משלימים - זאת לתקופה של שלוש שנים.

וואן טכנולוגיות, המנוהלת על-ידי עדי אייל, היא ספקית שירותי IT, המספקת ללקוחות ממגזרים שונים פתרונות טכנולוגיים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב ועוד. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק שמתקרב ל-3.5 מיליארד שקל. היא רכשה את UBTECH בשנה שעברה תמורת 14 מיליון שקל, ומאז ביצעה רכישה גדולה יותר כששילמה 250 מיליון שקל תמורת טלדור.

לחברת כרטיסי האשראי כאל יש כ-3.5 מיליון לקוחות והיא מספקת פתרונות לעשרות אלפי בתי עסק. בחברות מציינים כי בחירת כאל ב-UBTECH מגיעה מהצורך של כאל לרכז את כלל שירותי מיקרוסופט בידי ספק אחד שימקסם את התהליכים הארגוניים, תוך מתן מעטפת כוללת של שירותי תכנון ויישום טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט. כאל כבר עבדה בעבר עם UBTECH כשלפני מספר שנים העבירה את הנכסים הדיגיטליים שלה לענן של מיקרוסופט בעזרתה.

רזי גרינפלד, מנהל תשתיות היקפיות ב-כאל, אמר כי "על מנת לשמר את השירות הבלתי מתפשר שאנו מספקים ללקוחותינו ולשמור על רמות אבטחה וטכנולוגיה מהגבוהות ביותר בעולם, בחרנו ב-UBTECH לניהול כל השירותים הטכנולוגיים ש-כאל מקבלת ממיקרוסופט, בהם ניהול העבודה ב-Azure, תשתיות האבטחה ועוד".