אינטל תשלם 250 דולר לעובדים שהתחסנו - גם רטרואקטיבית

החברה תאפשר לכל עובד ארבע שעות חופש, כלומר כחצי יום עבודה, עבור היציאה לחיסון • עובדים שעתיים, המגיעים מרקעים מוחלשים יותר, יזכו בנוסף לתלושי מזון בשווי 100 דולר, נוסף על התמריץ במזומן

אינטל / צילום: איל יצהר
אינטל / צילום: איל יצהר

הנהלת אינטל העולמית החליטה כי החברה תשלם לכל עובד 250 דולר במטרה לעודד אותם להתחסן. גם העובדים שכבר חוסנו ייהנו מההטבה, מאחר שההחלטה היא גם רטרואקטיבית.

נוסף על כך, עובדים שייצאו להתחסן לא יצטרכו לעשות זאת על חשבון שעות העבודה או בסופי השבוע: החברה תאפשר לכל עובד ארבע שעות חופש, כלומר כחצי יום עבודה, עבור היציאה לחיסון. עובדים שעתיים, המגיעים מרקעים מוחלשים יותר, יזכו בנוסף לתלושי מזון בשווי 100 דולר, נוסף על התמריץ במזומן.

אינטל, המעסיקה 110 אלף עובדים ברחבי העולם, עדיין פועלת תחת מגבלות קורונה חמורות. מנכ"ל החברה פט גלסינגר אמר לאחרונה כי בעוד שהשיפור בנתוני המגפה בפולין איפשר למרכז הפיתוח במקום לחזור לפעילות שגרתית, המפעלים באריזונה עדיין פועלים במתכונת מצומצת שכוללת אך ורק עובדים חיוניים, או 10% מכלל העובדים בכל רגע נתון. גם מרכזי הפיתוח והמפעל בישראל עדיין נתונים תחת מגבלות קורונה חמורות (פייז 1).

יחד עם זאת, אינטל תאפשר למחוסנים לטוס ולהשתתף באירועים ובכנסים בשם החברה החל מ-1 באוקטובר. חברות רבות כבר הודיעו לעובדיהם שידרשו מהם להתחסן לפני חזרה לעבודה בהם: גוגל, פייסבוק, דיסני, יונייטד איירליינס, וושינגטון פוסט.