משק אנרגיה מציגה: קפיצה בהכנסות ובתזרים בחצי הראשון של 2021

הכנסות החברה מפרויקטים מניבים בחצי הראשון של 2021 זינקו בכ-338% לסך של 30 מיליון שקל בהשוואה לכ-8.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

בורסה לנ''ע ת''א / צילום: איל יצהר
בורסה לנ''ע ת''א / צילום: איל יצהר

חברת האנרגיה המתחדשת משק אנרגיה מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה לשנת 2021. הכנסות החברה הסתכמו לסך של כ-20 מיליון שקל, פי 4 לעומת ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. 

הכנסות החברה מפרויקטים מניבים בתקופה זו זינקו בכ- 338% לסך של 30 מיליון שקל בהשוואה לכ-8.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה-EBITDA מפרויקטים מניבים הסתכם בכ-26 מיליון שקל, קפיצה של פי 4 בהשוואה לכ-6.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד . ה-FFO (תזרים נקי מהפעילות) מפרויקטים מניבים צמח פי 12 לסך של כ-16.8 מיליון שקל. 

בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד של כ-17 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-7 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2020. 

חן מלמד, מנכ"ל משק אנרגיה, ציין כי "במהלך המחצית הראשונה של שנת 2021, במקביל להגדלת היקף הפרויקטים הסולאריים המניבים בישראל בתעריף גבוה ובמקביל להרחבת פעילות היזום לתחום האנרגיה המתחדשת בארה"ב, הנחנו אבני יסוד נוספות לבניית משק אנרגיה כקבוצת אנרגיה משמעותית ומובילה בישראל".

"במקטע האספקה, הקמנו עם סלקום את "סלקום Energy" שצפויה למכור בעתיד חשמל למשקי בית פרטיים וחברות עסקיות. בתחום תשתיות ההטענה לרכב חשמלי אשר יביא לשינוי מהותי בתמהיל האנרגיה של ישראל, חתמנו על מזכר הבנות עם דן להכנסתם כשותף בסונול EVI, שת"פ שיאפשר הרחבת הפעילות הקיימת של סונול EVI באופן משמעותי. במקטע הייצור ואגירת האנרגיה, אנחנו ממשיכים בבחינת האפשרות לרכישת אחזקות משקי הקיבוצים ב"דליה חברות אנרגיה".