חוזרים לספק ארוחות: התקלה הטכנית בשירותי המשלוחים של וולט תוקנה

וולט: "התקלה הטכנית תוקנה. אנו מתנצלים על אי-הנוחות וצופים חזרה לעבודה מלאה בקרוב" • התקלה בשירותי וולט נמשכה מעל 4 שעות, למרות שהחברה דיווחה שהאפליקציה נסגרה "לכמה דקות עקב תקלה טכנית"

שליח של Wolt / צילום: שלומי יוסף
שליח של Wolt / צילום: שלומי יוסף

"התקלה הטכנית תוקנה. אנו מתנצלים על אי-הנוחות וצופים חזרה לעבודה מלאה בקרוב" - כך נמסר לפני זמן קצר מחברת המשלוחים וולט.

נציין כי התקלה בשירותי וולט נמשכה מעל 4 שעות, למרות שהחברה דיווחה שהאפליקציה נסגרה "לכמה דקות עקב תקלה טכנית".

בסביבת וולט אומרים כי הם ידאגו לפצות את השליחים שהיו זמינים ולא עבדו.

החל משעות הצהריים המוקדמות היום נתקלו המשתמשים באפליקציה של וולט, בהם גם רעבים הנמצאים בבידוד, בתקלה באפליקציה, אשר מדווחת כי "סגרנו לכמה דקות בלבד עקב תקלה טכנית", אולם בפועל מדובר כבר בשעה לפחות. התקלה היא בוולט העולמית ולא רק בישראל.

"לצערנו אנחנו חווים תקלה טכנית אשר מונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות בשלב זה", נכתב באפליקציה. "אנחנו מטפלים בתקלה ומקווים לחזור לפעילות במהירות האפשרית. מוזמנים לנסות בעוד מספר דקות".

אפליקציית וולט, שמקורה בהלסינקי, היא אפליקציית משלוחים המאפשרת הזמנה ממסעדות, ובאחרונה גם ממכולות ומחנויות בתחומים שונים. האפליקציה, שצברה תאוצה משמעותית עם פרוץ משבר הקורונה והסגרים שהביא עמו, מאפשרת משלוח מהיר במיוחד לצד מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח. וולט מציעה זמני משלוח קצרים יחסית עם זמן ממוצע של 35 דקות (30 דקות בתל אביב). בשנה האחרונה עלו מספר מחאות מצד בעלי מסעדות שהתלוננו על העמלות הגבוהות שהיא גובה מהן, המגיעות לכ-30%.

שליחי וולט עומדים בכביש בגלל התקלה / צילום: טלי בוגדנובסקי
 שליחי וולט עומדים בכביש בגלל התקלה / צילום: טלי בוגדנובסקי

מוולט נמסר בתגובה: "אנו מטפלים בבעיה ומקווים לחזור לפעילות מלאה בהקדם האפשרי".