בנט על הסכמי אברהם: " פרק חדש בהיסטוריה של השלום"

ראש הממשלה התייחס היום לציון שנה לחתימת הסכמי אברהם, לאחר שכמעט לא דיבר עליהם במהלך כהונתו • הוא הודה לכל המעורבים למעט לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו

נפתלי בנט / צילום: שלומי יוסף
נפתלי בנט / צילום: שלומי יוסף

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס היום לציון שנה לחתימת הסכמי אברהם, לאחר שכמעט לא דיבר עליהם במהלך כהונתו. הוא הודה לכל המעורבים למעט לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בנט: "מדינת ישראל מברכת על החתימה על ההסכמים האסטרטגיים שנחתמו בינה לבין איחוד האמירויות ובחריין. מדובר בהסכמים חסרי תקדים המהווים פרק חדש בהיסטוריה של השלום במזרח התיכון. אני מבקש להודות להנהגה באיחוד האמירויות ובבחריין על האומץ והתעוזה שאפשרו את כינון היחסים הדיפלומטיים, ולממשל האמריקני שהוביל, תמך ותיווך ללא לאות להצלחת מעמד זה".

"היחסים בין המדינות נמצאים רק בראשיתם וכבר הניבו פירות רבים. ממשלת ישראל בראשותי תפעל להמשיך ולממש את ההסכמים בחתירה למזרח תיכון יציב, בטוח ומשגשג למען עתיד ילדינו", הוא אמר.

בתוך כך שר החוץ לפיד יקיים היום שיחת וידיאו משותפת עם מזכיר המדינה של ארה"ב, בסימן שנה להסכמי השלום והנורמליזיציה מתוך מבט לעתיד, בהזמנת מזכיר המדינה אנתוני בלינקן.

בשיחה ישתתפו נאצר בוריטה שר החוץ המרוקאי , אנואר גרגש יועצו הדיפלומטי של נשיא האמירויות ועד לאחרונה שר המדינה לענייני חוץ ושיח' עבדאללה בן רשיד בן עבדאללה אלח'ליפה שגריר בחריין בארה"ב.

השיחה תועבר בשידור חי באתר של מחלקת המדינה .