הפודקאסט שמשאיר אותו מעודכן והעצה שלו לצרכנות נבונה: ההמלצות של מנכ"ל טורנדו

בשביל איזו מסעדה לא אכפת לו להרחיק, איזה ספר מבחינתו הוא נורת אזהרה, ולאן הוא נוסע כדי לנקות את הראש • 5 ההמלצות של יגיל וויט, מנכ"ל קבוצת טורנדו

יגיל וויט / צילום: סיון פרג'
יגיל וויט / צילום: סיון פרג'

יגיל וויט (57), בזוגיות עם עירית + שלושה ילדים שהם מגדלים יחד, מתגורר ברעננה. לתפקיד המנכ"ל המשותף בקבוצת טורנדו נכנס לפני כשנה, לאחר 12 שנים כמנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים. גולש גלים מקצועי ותחרותי ורוכב על אופנועי כביש ושטח

1. ספר ניהול

לא הגדולים טורפים את הקטנים אלא המהירים טורפים את האטיים, ג'ייסון ג'נינגס ולורנס הוטון
הספר נותן כלים להבנת חוקי המשחק המשתנים, שבהם ארגונים קטנים, המפגינים חוכמה וזריזות, מצליחים לגבור על ארגונים גדולים מהם בהרבה, שמתקשים להסתגל לשינויים בשוק. הוא מביא צורה אחרת של נורת אזהרה לאמרה "לא להירדם בשמירה". בימים שבהם הכול קורה כל כך מהר ולכל מהלך כמעט יש השפעה דרמטית, קריאת הספר היא סוג של רענון.

2. פודקאסט

בזמן שעבדתם, דרור גלוברמן ודני פלד
פודקאסט מיוחד, שנון ועכשווי, שמביא את כל חדשות המדיה והדיגיטל שאולי פספסתם בזמן שעבדתם. ההאזנה משאירה אותי מעודכן ועם האצבע על הדופק, גם אם לא הספקתי לקרוא את כל הכותרות בבוקר.

3. מסעדה

1910
המסעדה בדגניה א' אמנם קצת רחוקה, אבל ממש שווה את הדרך. הקונספט מאחוריה נולד מתוך אהבתם המשותפת של השף עודד שוורצברד, אלון הדר ושחר הוכלר לאירוח, אנשים ואוכל, ואכן זו מסעדה שמביאה שנינות קולינרית ושילוב נדיר של תבלינים וטעמים.

4. חופשה בארץ

חוות כרמי עובדת
באזור שדה בוקר, בלב הר הנגב, על התוואי הקדום של דרך הבשמים ועל שרידיה של חווה חקלאית קדומה בת 1,500 שנה, הקימו חנה ואיל יזרעאל חוות בודדים, מן החוות המייסדות של דרך היין. זה מקום שיש בו שקט, טבע, רומנטיקה ויש גם שכשוכית כדי להצטנן.

5. טיפ צרכני

מי שקונה בזול משלם ביוקר
צרכנים נבונים מבינים שמחיר המוצר הוא לא השיקול היחיד בקנייה שלו וגם לא העיקרי. אל תיקחו את ההצעה הזולה ביותר, כי היא עלולה לבסוף להפוך ליקרה ביותר. צריכה נבונה מתחילה בהבנת הצורך, ממשיכה בביצוע סקר שוק ומסתיימת בבחירת ההצעה המתאימה ביותר לכל אחד מאיתנו.