לפי שווי של 300 מיליון שקל: מלון ריץ קרלטון הרצליה עובר לבעלות חדשה

עדי ועירית שטראוס מכרו את חלקם (50%) במלון היוקרה תמורת 150 מיליון שקל לאשת העסקים הקנדית קיילן שרמן • קבוצת תדהר, שהקימה את המלון, תמשיך להחזיק ב-50% ממנו

מלון ריץ קרלטון הרצליה / צילום: יח''צ
מלון ריץ קרלטון הרצליה / צילום: יח''צ

לפי שווי של 300 מיליון שקל, מלון ריץ קרלטון הרצליה עובר בעלות: עדי ועירית שטראוס מכרו את חלקם (50%) במלון היוקרה תמורת 150 מיליון שקל לאשת העסקים הקנדית קיילן שרמן. קבוצת תדהר, שהקימה את המלון, תמשיך להחזיק ב-50% ממנו. 

המלון נפתח בשנת 2014 על-ידי קבוצת תדהר - בתחילה עם מוטי זיסר, שאת חלקו רכשה בהמשך קבוצת עדי'ס השקעות.

המלון בן ה-12 קומות כולל 115 חדרים ועוד 82 דירות נופש שנמכרו לאחר הקמתו בהיקף כולל של יותר מ-500 מיליון שקל. קבוצת תדהר תמשיך לנהל את המלון באמצעות המותג ריץ קרלטון מקבוצת המלונות הבינלאומית Marriott. 

בימים אלה בונה קבוצת תדהר פרויקט מלונות גדול בשדרות רוטשילד בתל אביב. הנכס יהיה מוכן לקראת 2024-2025 ויכלול שילוב של חדרי בתי מלון ודירות למגורים.

עדי שטראוס מסר: "מכירת חלקנו במלון ריץ קרלטון הרצליה באה בעקבות החלטה למקד פעילותנו בעסקי המשפחה. עירית ואני מודים לקבוצת תדהר על שותפות מדהימה שהניבה פירות משמעותיים לשני הצדדים, ומאחלים הצלחה רבה בהמשך הדרך". 

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר, מסר: "מלון ריץ קרלטון בהרצליה הוא נכס ייחודי, איכותי וחשוב בפורטפוליו של תדהר, ואנו גאים מאוד בהצלחתו. אנו מודים לעדי ועירית שטראוס על שותפות מצוינת ועל תקופה נהדרת. נמשיך ביחד עם קיילן שרמן, שותפתנו החדשה, לשמור על הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר". 

מדברי קיילן שרמן: ״אני גאה בשותפות החדשהעם קבוצת תדהר במלון ריץ קרלטון הרצליה ובטוחהכי היא תניב פירות רבים.״