רו"ח חן שרייבר נבחר לנשיאות לשכת רואי החשבון

שרייבר גרף 3,697 קולות בוחרים - לעומת 1,513 קולות בלבד למועמדת היריבה, רו"ח אלינה פרנקל • המחנה של שרייבר גרף רוב גם בבחירות למוסדות הלשכה וזוכה כעת לנוכחות משמעותית בוועד המרכזי

רו"ח חן שרייבר, נשיא לשכת רואי החשבון הנבחר / צילום: כדיה לוי
רו"ח חן שרייבר, נשיא לשכת רואי החשבון הנבחר / צילום: כדיה לוי

רו"ח חן שרייבר הוא נשיא לשכת רואי החשבון החדש. שרייבר ניצח את המועמדת היריבה, רו"ח אלינה פרנקל, בפער קולות משמעותי - כשגרף 3,697 קולות בוחרים, לעומת 1,513 קולות בלבד לפרנקל.

מדובר בפער דרמטי במיוחד כשבוחנים את תוצאות הבחירות הקודמות ללשכה שנערכו ב-2018, אז הפסידו רו"ח שרייבר ורו"ח ג'ק בלנגה לרו"ח איריס שטרק בפער קולות זעום של 126 קולות בלבד לטובת שטרק לעומת בלנגה (1,658 קולות לשטרק, לעומת 1,532 קולות לבלנגה) ו-282 קולות בלבד הפרש בין שטרק לשרייבר. כעת זכה שרייבר לניצחון בפער של 2,184 קולות על פרנקל, המועמדת שזכתה לתמיכתה של שטרק. 

המרוץ לנשיאות לשכת רואי החשבון: מה האתגרים הצפויים למועמדים? 

בחירות 2021 בלשכת רואי החשבון נערכו אתמול (ב'), ובמסגרתן בחרו רואי החשבון החברים בלשכת רואי החשבון נשיא חדש, שאמור לקדם את האינטרסים של המקצוע במשק, וכן את רואי החשבון החברים במוסדות הלשכה, בהן הוועד המרכזי.

לאחר שנשיאת לשכת רואי החשבון היוצאת, רו"ח איריס שטרק, הודיעה כי לא תתמודד על קדנציה נוספת, התייצבו על קו הזינוק של המרוץ שני מתמודדים: רו"ח חן שרייבר, חבר מועצת רואי חשבון וסגן נשיא בלשכת רואי החשבון לשעבר, אשר התמודד בבחירות 2018 מול רו"ח שטרק; ורו"ח אלינה פרנקל, חברת הוועד המרכזי בלשכה ששימשה בשלוש השנים האחרונות כמשנה של רו"ח שטרק.

בעוד ששטרק התייצבה לצד פרנקל, לצידו של שרייבר התייצבו נשיא לשכת רואי החשבון שקדם לשטרק, רו"ח יזהר קנה וכן רו"ח ג'ק בלנגה, שהתמודד בבחירות הקודמות לתפקיד הנשיאות אך החליט הפעם לתמוך בשרייבר.

מלבד הבחירות לנשיאות, חברי לשכת רואי החשבון בחרו גם את חברי הוועד המרכזי שיכהנו כדירקטוריון הלשכה ב-3 השנים הקרובות וכן את חברי המרחבים (חיפה והצפון, תל אביב וירושלים), את נציגי המרחבים בוועד המרכזי ואת חברי הסניפים (נתניה, נצרת ובאר שבע).

מספר הטפסים התקינים שהתקבלו עמד על 5,210, לאחר שנפסלו 26 טפסים, וסך המצביעים עמד על 5,236.

המחנה של שרייבר נחל הצלחה גם בבחירות למוסדות הלשכה וזוכה כעת לנוכחות משמעותית בוועד המרכזי, כאשר 15 מתוך 20 חברי הוועד המרכזי נמנים עם המחנה שלו.

רו"ח חן שרייבר

גיל: 55

מגורים: רמת גן

סטטוס: נשוי ואב לארבעה

תפקיד: בעלים של משרד רואי החשבון חן שרייבר, דירקטור בחברות ציבוריות, יועץ פיננסי בכיר לחברות ולבכירים, חבר מועצת רואי חשבון, דירקטור מכהן באיילון ביטוח, דירקטור מכהן במס"ב סליקת תשלומים, דירקטור מכהן בפוליגון נדל"ן

תפקידים קודמים: סגן נשיא בלשכת רואי החשבון, יו"ר דירקטוריון ארזים השקעות, דירקטור במנורה מבטחים פנסיה, נציג עורך הדין הנאמן בסקיילקס קורפוריישן בע"מ (יבואנית סמסונג), מנהל כספים בחברה לישראל, מגה ספורט ועוד