המשטרה לא מצאה חשד לפלילים בנוגע למותו של ח"כ אלחרומי

לפני כחודשיים מת במפתיע ח"כ סעיד אלחרומי מאירוע לבבי • בבדיקה גופנית לא נמצאו סימני אלימות, ולאחרונה התקבלו תוצאות בדיקת המעבדה אשר שללו את האפשרות שהוא מת כתוצאה מאירוע חיצוני

סעיד אלחרומי / צילום: דוברות הכנסת
סעיד אלחרומי / צילום: דוברות הכנסת

משטרת ישראל סיימה את חקירת נסיבות מותו של ח"כ סעיד אלחרומי, שכיהן כיו"ר ועדת הפנים. כזכור, לפני כחודשיים מת במפתיע אלחרומי מאירוע לבבי במהלכו ביצע תאונת דרכים.

המשטרה שפתחה בחקירה שלחה את גופתו לבדיקה במכון לרפואה משפטית על-מנת לשלול חשד לפלילים. בבדיקה גופנית לא נמצאו סימני אלימות, ולאחרונה התקבלו תוצאות בדיקת המעבדה אשר שללו את האפשרות שהוא מת כתוצאה מאירוע חיצוני.

לפני חודשיים פרסמנו בגלובס כי אדם התקשר למגן דוד אדום והזמין לח"כ אלחרומי אמבולנס בעקבות חשש כי עבר התקף לב, אולם בהמשך הזמנת האמבולנס בוטלה על-ידי אלחרומי. לאחר מכן אלחרומי נכנס לרכבו והחל לנסוע. במהלך הנסיעה, ככל הנראה כתוצאה מהתקף הלב, הוא ביצע תאונת דרכים. הוזמן לאלחרומי אמבולנס פעם נוספת, אך לבסוף הוא מת מדום לב. הוא היה בן 49 במותו.

במשטרה מסרו אז כי "מדובר באירוע מצער של אדם אשר מצא את מותו בטרם עת. במסגרת החקירה לא עלה בשלב זה חשד לפלילים".

לאחר קבלת תוצאות הבדיקה, התיק הועבר ממרחב נגב של המשטרה לבחינת חטיבת החקירות בלהב 433 של המשטרה. כעת, לאחר סיום החקירה, בכוונת המשטרה להעביר את התיק לפרקליטות המדינה על-מנת שזו תקבל החלטה, כאשר הצפי הוא שהתיק ייסגר כאמור.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "עם סיום פעולות החקירה הנדרשות יועבר חומר החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות".

יש לציין כי לאחרונה הושחת מיצג הנצחה לח"כ אלחרומי בכניסה לרהט, אשר הוקם על-ידי עיריית רהט. בפעילות שוטרי תחנת רהט, החשוד, כבן 19 תושב פזורת תל ערד, אותר ונעצר, ובהמשך התנצל על מעשיו.