הכשרת הישוב גייסה מהמוסדיים 100 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית

החברה שבניהולו של עופר נמרודי גייסה את הכסף בין השאר מהפניקס, קרן נוקד, ארקין אחזקות ומנורה מבטחים • בתחילת השבוע השלימה חברת הבת 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' גיוס הון בסך 29 מיליון שקל תוך הצפת ערך מהותית

עופר נמרודי / צילום: רמי זרנגר
עופר נמרודי / צילום: רמי זרנגר

חברת הכשרת הישוב  מעדכנת היום (ג') כי השלימה בהצלחה הנפקה פרטית של מניות בהיקף של כ-100 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לשורה של גופים מובילים בשוק ההון, ובהם חברת הביטוח הפניקס, קרן הגידור נוקד קפיטל, ארקין אחזקות וחברת הביטוח מנורה מבטחים. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 41 שקל למניה (בדומה למחיר המניה בשוק שהינו כ-42 שקל).

מניית הכשרת הישוב רשמה מתחילת השנה עלייה של כ-45% כאשר בהתאם למחיר ההנפקה, שווי החברה לאחר הגיוס יעמוד על כ-1.5 מיליארד שקל. את ההנפקה הובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי.

בתחילת השבוע ביצעה הנפקה פרטית באמצעות החברה הבת "הכשרת הישוב התחדשות עירונית", שגייסה כ-29 מיליון שקל באמצעות הקצאת מניות פרטיות לכמה גופים, בראשות חברת הביטוח והפיננסים הפניקס (10 מיליון שקל) והקרנות נוקד (12 מיליון שקל) וספרה (כ-6 מיליון שקל). הכשרה התחדשות  עדכנה על הקצאת כ-11% מהון החברה לפי מחיר מניה של 6 שקלים - המשקף הנחה של כ-40% על שווי המניה בשוק מתחילת השבוע. בתגובה, איבדה מניית הכשרה התחדשות יותר מ-10% ביומיים, אך מתחילת חודש אוקטובר ועד היום התשואה עלייה עדיין מסתכמת בקרוב ל-90%.