הותר לפרסום: החשוד ברצח אלדד פרי - תושב ראשל"צ שרכש ממנו שתי דירות

לחשוד, גבר בן 64 מראשון לציון, אין עבר פלילי • "עוצמת החשד הסביר היא אחת הגבוהות שפגשתי בה בתקופה האחרונה. כבר בשלב הזה עוצמת החשד גבוהה ביותר", אמר החוקר בדיון הארכת המעצר • עו"ד ששי גז, המייצג את החשוד: "האחרון שרוצה במותו הוא הנאשם"

אלדד פרי / צילום: איל יצהר
אלדד פרי / צילום: איל יצהר

החשוד ברצח אלדד פרי ז"ל רכש ממנו שתי דירות, בפרויקט פרי בסט בלוד, עבורו ועבור בנו. פרי חתם לטובתו ערבות אישית. החשוד הוא תושב ראשון לציון בן 64, ללא עבר פלילי, סב לנכדים, חובב אופנועים וירי, המחזיק ברישיון לאקדח ואופנועים.

"עוצמת החשד הסביר היא אחת הגבוהות שפגשתי בה בתקופה האחרונה. כבר בשלב הזה עוצמת החשד גבוהה ביותר", אמר החוקר בדיון הארכת המעצר היום (א') אחר הצהריים בבית המשפט השלום בראשון לציון בפני השופט טל ענר.

בדיון עלה כי במסגרת החקירה נתפס אופנוע ואקדח של החשוד וכי הוא מחזיק באקדח ברישיון. המשטרה ערכה בדיקה ראשונית אם מדובר באקדח בו בוצע הרצח.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי ב-15 ימים. המשטרה טענה כי עליה לבצע 55 פעולות חקירה. ויש חשש לשיבוש הליכי משפט.

עו''ד ששי גז לצד חוקר ימ''ר מרכז, היום בבית המשפט בראשון לציון / צילום: ניצן שפיר
 עו''ד ששי גז לצד חוקר ימ''ר מרכז, היום בבית המשפט בראשון לציון / צילום: ניצן שפיר

עו"ד ששי גז, המייצג את החשוד, טען כי לחשוד לא היה אינטרס במותו של פרי - שהיה חתום על ערבות אישית לטובת החשוד. עוד טען כי אין לחשוד כל מניע ברצח פרי. "למנוח היו אויבים רבים. הרבה מאוד אנשים היו יכולים להיות חשודים. האחרון שרוצה במותו הוא הנאשם. כל רוכש דירה, מעצם טבעו, לא ירצח את האיש שחייב לו כי הוא מאבד את הכסף".

השופט ענר קבע כי קיים חשד סביר כי החשוד ביצע את הרצח, וכי מדובר על חשד בעוצמה גבוהה יחסית. עוד קבע כי "חומר החקירה קושר את החשוד למקום הרצח בראיות טכנולוגיות ואחרות". מעצרו של החשוד הוארך ב-10 ימים.