חברת גב ים תבנה את מטה אפל בהרצליה פיתוח

עסקת השכירות תניב לחברת גב ים הכנסה שנתית (NOI) בסך של כ-49 מיליון שקל

מבנה קמפוס O2 של גב ים / הדמיה: ישר אדריכלים, מתוך מצגת שוק ההון של גב ים לרבעון השלישי 2021
מבנה קמפוס O2 של גב ים / הדמיה: ישר אדריכלים, מתוך מצגת שוק ההון של גב ים לרבעון השלישי 2021

חברת גב ים הודיעה ביום שישי האחרון בערב כי חתמה על הסכם עם חברת אפל לשכירות שטח כולל של כ-44 אלף מ"ר וכ-650 מקומות חניה, בקמפוס O2, במפגש הרחובות משכית, גלגלי הפלדה ומדינת היהודים בהרצליה. מדובר בבניין אותו תקים החברה עבור חברת אפל, שיתווסף למבנה קיים. תקופת השכירות תחל לאחר השלמת הקמת הבניין, הצפויה בסוף שנת 2025, ותימשך שבע שנים, עם אופציה להארכת תקופת השכירות בכ-12 שנים נוספות. עסקת השכירות תניב לחברה הכנסה שנתית (NOI) בסך של כ-49 מיליון שקל.

מתחם קמפוס O2 של גב ים כולל בהווה 31 אלף מ"ר עילי ו-27 אלף מ"ר תת קרקעי. המבנה מורכב משני אגפים גדולים - המערבי והמזרחי, ובנוסף, עוד אגף קטן של שתי קומות. תוספת הבנייה המדוברת הינה בשטח של 37,000 מ"ר והיא תוקם כמגדל על גבי האגף הקטן. המבנה אוכלס בשנת 2015. אדריכל המבנה הקיים וההרחבה הוא אבנר ישר.

חברת גב ים עוסקת בתחום הנכסים המניבים ביזום, תכנון, פיתוח, הקמה (באמצעות קבלנים), שיווק, השכרה, תחזוקה וניהול של פארקי הייטק, פארקים עסקיים ותעשייתיים, בנייני משרדים, מרכזי לוגיסטיקה, שטחי מסחר וחניונים. בין הפארקים העסקיים שהוקמו על ידי החברה ניתן לציין את פארק מת"ם בחיפה (בשיתוף עם החברה הכלכלית חיפה), מרכז גב ים הרצליה, פארק גב ים הרצליה צפון, פארק גב ים בבאר-שבע, פארק גב ים רחובות ופארק אופק (גב ים ממן) בלוד.