ועד העובדים של פרטנר דורש שמירת איתנות החברה ובונוס על מכירתה

במכתב ששלחה נציגות העובדים קרן אופק לנאמן מניות האצ'יסון שעומד למכור את מניות השליטה שלה, להיכנס עימם באופן מיידי למו"מ קיבוצי

פרטנר / צילום: יונתן בלום
פרטנר / צילום: יונתן בלום

ועד העובדים של פרטנר פנה לנאמן מניות האצ'יסון בחברה עו"ד אהוד סול, וביקש ממנו לפתוח באופן מיידי במשא-ומתן קיבוצי, לשם הסדרת זכויות העובדים על רקע עסקת המכירה. העובדים מבקשים שהנאמן יעביר את דרישותיהם לכל מי שעומד לרכוש את השליטה בפרטנר .

העובדים דורשים ביטחון תעסוקתי כך שכל רוכש יתחייב להבטחת הביטחון התעסוקתי של העובדים, ובכלל זה להתחייב שלא לבצע צעדי התייעלות הכוללים פיטורים, וזאת לתקופה של 5 שנים לפחות. לדבריהם "דרישה זו מתבקשת לנוכח השינויים והטלטלות בשוק התקשורת בשנים האחרונות, וחוסר הוודאות המתלווה לכניסתו של בעל שליטה וכן משקפת את ההסכמה בפועל בחמש השנים האחרונות".

העובדים דורשים גם שמירה על איתנות פיננסית והתחייבות לנוסחה אשר תבטיח את השמירה על האיתנות הפיננסית של החברה תוך הקצאת בטוחות לעובדים בכל זמן נתון, לרבות שמירה על יחס חוב מול ה- EBITDA.

בנוסף הם דורשים כי הרוכשים יבהירו את תוכניותיהם לפיתוח החברה והשקעה בעסקיה. עוד הם דורשים תגמול בגין העסקה וחידוש ההסכם הקיבוצי במהרה.