תנופורט סוגרת רבעון עם קפיצה ברווח ל-6.2 מיליון שקל

ה- FFO ברבעון השלישי הסתכם בכ-6.1 מיליון שקל, עלייה של 18% לעומת הרבעון המקביל

כידן דהרי וירון אדיב, בעלי חברת הנדל''ן המניב תנופורט / צילום: יונתן בלום
כידן דהרי וירון אדיב, בעלי חברת הנדל''ן המניב תנופורט / צילום: יונתן בלום

חברת הנדל"ן המניב תנופורט , בבעלות כידן דהרי וירון אדיב, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של שנת 2021.

ההכנסות מהשכרת מבנים ברבעון הסתכמו ב-11.1 מיליון שקל לעומת 10.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה של 10%, הגידול נובע בעיקר מכך שבשנת 2020 היו שוכרים שלא שילמו בגלל הקורונה וההכנסות בגינן לא הוכרו וכן מכניסת שוכרים חדשים בשנת 2021.

הרווח מפעולות רגילות יותר מהוכפל והסתכם ברבעון בכ-13.1 מיליון שקל לעומת 6.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר השינוי נובע מרישום של עליית שווי הוגן בנכסים בהיקף של 4.9 מיליון שקל לעומת 300 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. בנוסף, חלק החברה ברווחי עסקה משותפת המטופלת לפי שיטת השווי המאזני הסתכם בכ-2 מיליון שקל לעומת כ-200 אלף שקל ברבעון המקביל.

ה- FFO ברבעון הסתכם בכ-6.1 מיליון שקל, עלייה של 18% לעומת הרבעון המקביל, והרווח הנקי ברבעון עמד על כ-6.2 מיליון שקל לעומת 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל.

כידן דהרי, בעלים ומנכ"ל תנופורט, ציין כי "מתחילת השנה השקענו כ- 19 מיליון שקל מהון החברה, בין היתר, בנכס לוגיסטי תענך אשר נבנה ושופץ מן היסוד, לרבות תשתיות והורחב ל- 12,000 מ"ר לשיווק. נכס זה הושכר במלואו, לשוכר יחיד ובשכ"ד הגבוה פי 3 מאשר טרם ההשקעות ומניב שכ"ד שנתי של כ- 4 מיליון שקל. מתחם לוגיסטי ויתקין בשרון, נכס זה הושכר במלואו לאחר שבוצע בו בינוי והתאמות לשוכרים, 15,000 מ"ר שווקו במלואם. נכס נוסף ששופץ והושבח הוא הוא קניון עד הלום. כ-5,500 מ"ר מהנכס הושכר לסופרמרקט מוביל, כאשר חלק משטח זה לא הושכר בעבר".

"המגמות החיוביות שאפיינו את הרבעונים האחרונים נמשכות ואנו עומדים ואף עולים על כל היעדים שהצבנו לעצמנו. בתיק הנכסים של תנופורט טמון פוטנציאל השבחה רב. הפעולות הרבות והמגוונות שאנו עושים באופן שוטף מביאות לידי ביטוי יתרון משמעותי זה".