בצל המצב: חברת התעופה אמירייטס דוחה את השקת הקו שלה לתל אביב

ב-6 בדצמבר אמור היה לנחות לראשונה בישראל מטוס ה-A380 של חברת התעופה הגדולה באיחוד האמירויות, לא שלנוכח התפשטות וריאנט הקורונה החדש, החברה מודיעה על דחיית הקו שלה למועד לא ידוע • אמירייטס: "הדחייה נובעת מ השינויים האחרונים בהנחיות הכניסה לישראל"

מטוס של אמירייטס. השקת הקו לת לאביב נדחתה עד להודעה חדשה / צילום: יח''צ Emirates
מטוס של אמירייטס. השקת הקו לת לאביב נדחתה עד להודעה חדשה / צילום: יח''צ Emirates

ב-6 בדצמבר אמור היה לנחות לראשונה בישראל מטוס ה-A380 של חברת התעופה הגדולה באיחוד האמירויות, אמירייטס (Emirates), אלא שלנוכח המצב והתפשטות וריאנט הקורונה החדש, החברה מודיעה על דחיית הקו שלה למועד לא ידוע. הדחייה על-פי הודעת אמירייטס היא "עד להודעה חדשה", כלומר נכון לעכשיו אין צפי להשקה במועד אחר.

לא מדובר בפעם הראשונה שבה השקת הקו של אמירייטס נדחית - יותר משנה מאז הושקו הטיסות בקווים מישראלים לאיחוד האמירויות. כיום למעשה פועלת אמירייטס בקווים לישראל באמצעות חברת הלואו קוסט שלה פליי דובאי המפעילה מספר טיסות ביום לתל אביב וממנה.

אמירייטס כבר עלתה עם קמפיין ראשון לנוסעים הישראלים שבא להדגיש את היתרון שהיא תנסה לייצר בקו עם הצעה לטיסות המשך דרך דובאי ליעדים שונים - תוך דגש על יעדי המזרח הרחוק. לאמירייטס יש יתרון על פני אל על למשל, בכך שהיא טסה במסלול מקוצר מדובאי למדינות אסיה. כעת כל זה יידחה.

על-פי הודעת אמירייטס, "הדחייה נובעת מהשינויים האחרונים בהנחיות הכניסה לישראל. החברה מחויבת להשיק את קו הטיסות החדש שלה לתל אביב ברגע שהמצב יאפשר, והיא תמשיך לעבוד בשיתוף-פעולה הדוק עם כל הרשויות והגורמים הרלוונטיים, עם ההתפתחויות והשינויים בהנחיות. אנו ממשיכים לעקוב באופן הדוק אחר המצב ופועלים בכפוף להנחיות רשויות הבריאות והממשלה".