ב-1.1 מיליארד ש': קרדן נדל"ן תקים 1,200 יח"ד בירושלים

חברת קרדן נדל"ן חתמה על הסכם קומבינציה על שטח של כ-65 דונם בשכנות רמות בירושלים • החברה העמידה והתחייבה להעמיד למוכר הלוואות בסך כולל של עד 10 מליון שקל, כמקדמה בגין התמורות שיגיעו לו בעסקה

עמוס דאבוש, מנכ''ל קרדן נדל''ן / צילום: יח''צ
עמוס דאבוש, מנכ''ל קרדן נדל''ן / צילום: יח''צ

חברת קרדן  דיווחה הבוקר לבורסה כי חתמה על הסכם קומבינציה עם פרטי על שטח של כ- 65 דונם בשכונת רמות בירושלים. התנאי המתלה לכניסת ההסכם לתוקף הינו אישור תב"ע אשר תקודם על ידי החברה, בתוך תקופה שנקבעה בהסכם. החברה העמידה והתחייבה להעמיד למוכר הלוואות בסך כולל של עד 10 מליון שקל, כמקדמה בגין התמורות שיגיעו לו בעסקה. להערכת החברה, כשתאושר תוכנית מפורטת לבנייה במקרקעין כאמור, ניתן יהיה להקים על המקרקעין כ- 1,200 יחידות דיור. שווי הקרקע נאמד ב-800 מיליון שקל. ע"פ ההערכה, עלות בניית הדירות תגיע לסכום של 1.1 מיליארד שקל.

קרדן נדל"ן עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים בישראל, וכיום היא מעורבת בביצוע פרויקטים של כ-560 דירות, מתכננת ומחזיקה בעתודות קרקע לפרויקטים בהיקף של כ-4,575 דירות ומעורבת בקידום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בהיקף כ-3,285 דירות.החברה גם פועלת בתחום הקבלנות באמצעות חברת ביצוע הפרויקטים אל-הר הנדסה הפרטית, שבה היא מחזיקה במלואה. מניית קרדן נדל"ן נסחרת סביב רמות שיא המשקפות שווי של כ-900 מיליון שקל.