אמיר לוי עוזב את IBC ומצטרף כשותף ומנכ"ל קרנות ספרה

אחרי שנתיים וחצי במיזם הסיביםף החליט לוי לפרוש ולעבור לשוק קרנות הגידור • הוא צפוי להוביל את הפיתוח העסקי בספרה ויהיה שותף בהקמת קרנות השקעה פרטיות

אמיר לוי / צילום: ליאור מזרחי
אמיר לוי / צילום: ליאור מזרחי

אמיר לוי, מנכ"ל IBC אנלימיטד הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה בחודשים הקרובים. לוי מצטרף כשותף ומנכ"ל בקרנות ספרה, מחברות קרנות הגידור המובילות בישראל. במסגרת תפקידו החדש לוי יוביל את הפיתוח העסקי בספרה ויהיה שותף בהקמת קרנות השקעה פרטיות חדשות.

בחודשים האחרונים, ומאז השתנה הרכב בעלי המניות בחברה, היה ברור שלוי שוקל את עתידו. כניסת הוט כשותפה בחברה העבירה את האחריות המרכזית לפריסת סיבים אליה ולמעשה צמצמה את תפקיד המנכ"ל.

החברה גם הפסיקה למכור שירותים ישירות ללקוחות וכל המכירות עברו לאחריות בעלי המניות והחברה התרכזה רק במכירת שירותים סיטונאיים לספקיות האינטרנט.

בהודעה שפרסמה החברה נמסר כי מאז כניסתו לתפקיד מנכ"ל IBC עברה החברה שינוי עמוק. החברה פרסה רשת סיבים אופטיים מתקדמת לכ- 700 אלף משקי בית בישראל וצירפה את הוט לגרעין השליטה של החברה לצד סלקום וקרן תש"י, מהלך אשר היווה מכפיל כוח וביסס את מעמדה של החברה כשחקנית הסיבים האופטיים החזקה והמובילה בענף. מהלך נוסף שהוביל לוי הוא גיוס חוב בהיקף של 350 מיליון שקל מחברת מגדל, שמשמשים את החברה בימים אלו להאצת פריסת רשת הסיבים האופטיים המתקדמת שלה.