הסכמי אברהם של הספורט: פיקסלוט הישראלית תשדר מהאמירויות

חברת הספורט-טק הישראלית פיקסלוט חתמה על הסכם עם חברת קאמפלוס ספורטס מדובאי • וגם:חברת Meta בישראל ועמותת יוניסטרים משיקות שיתוף פעולה למען הבטיחות ברשת • אירועים ומינויים

אלון ורבר, מנכ''ל פיקסלוט / צילום: מיכה לובטון
אלון ורבר, מנכ''ל פיקסלוט / צילום: מיכה לובטון

פיקסלוט, חברת הספורט-טק הישראלית המספקת פתרונות אוטומטיים לשידור, הפקה וניתוח אירועי ספורט, מודיעה על חתימת הסכם עם חברת Cam+ Sports (קאמפלוס ספורטס) מדובאי. ההסכם יאפשר לקאמפלוס ספורטס לשדר בעונה מאות משחקים בשידור ישיר וב-VOD ממועדונים מקומיים ומבתי הספר בכלל מדינות איחוד האמירויות.

קאמפלוס ספורט הושקה בתקופה שלאחר הסגרים בשל הקורונה, בזמן שענפי הספורט המקומיים באמירויות החלו להיפתח מחדש. איסמעיל אל-מאזמי, מייסד החברה, הגיע לצפות במשחק כדורגל של הליגה השנייה ושם לב כי מספר האוהדים במגרש היה נמוך ולא היו אמצעים לשידור של המשחק עבור האוהדים שלא הגיעו. 

"בעקבות המצב התחלנו לחפש מוצרים שיאפשרו להקליט או לשדר בלייב את המשחקים, בעלות נמוכה ובאיכות גבוהה. כך הגענו אל פיקסלוט, אחת מהחלוצות בתעשיית הספורט-טק, שהציעה לנו פתרון אוטומטי הכולל גם ערוץ שידור, עם יכולת שידור, הפקה וניתוח של ענפי ספורט רבים. בשלב הראשון הזמנו מערכת אחת על מנת לבחון את היכולות שלה בכמה מועדוני ספורט, שהפכה להצלחה מיידית", אמר אל-מאזמי.

אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט, אמר: "עבדנו בצמוד לחברת קאמפלוס ספורטס בתקופת הצמיחה המהירה שלהם וסייענו להם לקדם שידור איכותי של אירועי ספורט מהמועדונים ובתי הספר בכלל מדינות איחוד האמירויות. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה בנינו ימשיך להתרחב ולהתחזק וביחד נפעל לקידום הדמוקרטיזציה של הספורט באיזור. בנוסף, הפעילות המשותפת שלנו תאפשר לתחומי ספורט שונים לקבל חשיפה גדולה ומשמעותית יותר ברחבי האמירויות".

הטכנולוגיה של פיקסלוט מפיקה ומשדרת באופן אוטומטי מעל 100 אלף משחקים בחודש של למעלה מ-140 ליגות וטורנירים, מ-18,000 מגרשים מ-62 מדינות ברחבי העולם, ללא צוות צילום או הפקה. המערכת של פיקסלוט כולל גם פלטפורמת שידור OTT ומעניקה חוויית צפייה שכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה.

מצנח הזהב

ד"ר דורית וייל לוטן מונתה לדיקנית בית הספר לסיעוד במכללה האקדמית תל אביב יפו. היא מחליפה בתפקיד את ד"ר פזית עזורי, מייסדת בית הספר.

פרופסור יואב גנזך מונה לדיקן בית הספר לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל אביב יפו.

לי גת תמונה לסמנכ"לית אסטרטגיה, קשרי ממשל ותקשורת במרכז הרפואי שיבא.

קרולין בץ-חישין תמונה למנהלת חטיבת השיווק והשירות במרכז הרפואי שיבא.

ד"ר יצחק אוגוסט יעמוד בראש מרכז המחקר לאופטיקה חישובית ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון.

ד"ר שלמה גרינברג יעמוד בראש המחלקה החדשה למדעי המחשב ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון.

פייסבוק ויוניסטרים למען בטיחות באינטרנט

חברת Meta (לשעבר פייסבוק) בישראל ועמותת יוניסטרים משיקות שיתוף פעולה למען הבטיחות ברשת: בני ובנות נוער בכיתות ח' עד י' יפתחו מיזמים העוסקים בנושא במסגרת תוכנית היזמות של יוניסטרים, במטרה לתת מענה לתופעות ברשת כמו בריונות, אבטחה ופרטיות, מצוקות רגשיות ועוד.

מדי יום נתקלים בנות ובני נוער בכל העולם בפגיעות ובאירועים מורכבים באינטרנט. גם בישראל, אתגרי בטיחות ברשת בגילאים צעירים מהווים אתגר. רק לאחרונה בוועדת ביטחון הפנים של הכנסת בראשות ח"כ מירב בן-ארי, פרסם המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת נתונים על פעילותו ב-3 השנים האחרונות, מהם עולה כי יותר מ-32,000 פניות התקבלו במוקד 105, מתוכן כשליש עסקו בפגיעות על רקע מיני, 19% בבריונות וכ-10% באובדנות ופגיעה עצמית.

במסגרת התוכנית המשותפת, בני ובנות נוער יקימו מיזמים חברתיים-עסקיים העוסקים בבטיחות באינטרנט כדי להעלות את המודעות הציבורית לנושא ולהציע מענה לאתגרים הקיימים כיום בתחום, בדגש על הדור הצעיר. בתכנית ישתתפו כ-120 תלמידים ותלמידות בכיתות ח'-י' והיא תתקיים ביישובים נשר, אריאל, נתיבות, אבו סנאן, נתניה, אשקלון ופרדס כץ.

במסגרת הפעילות, יקימו וינהלו הנערים והנערות סטארט-אפ - החל מהקמת חברה סיעור המוחות וגיבוש הרעיון, דרך סקרי שוק, חלוקת התפקידים, כתיבת תכנית עסקית, שיווק ומכירות. את בני הנוער ילוו בהתנדבות בעלי תפקידים שונים מ-Meta בישראל ויהוו עבורם מנטורים אישיים. 

יפעת בכור, מנכ"לית יוניסטרים: "בנות ובני הנוער משתמשים באינטרנט שעות רבות במהלך היממה ונחשפים לתכנים רבים העשויים להיות פוגעניים, אלימים וקשים עבורם. היה לנו ברור שאנחנו חייבים לנסות ולסייע במציאת פתרונות המגיעים מבני הנוער עצמם ועוסקים בבטיחות ברשת בהיבטים שונים, גם במטרה להגביר את המודעות לנושא וליצור תחושת מסוגלות בקרב בני הנוער לשינוי המצב והסיטואציות המורכבות שהם וחבריהם נחשפים אליהם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים".

עדי סופר-תאני, מנכ"לית Meta בישראל: "הנושא של בטיחות קטינים ברשת מעסיק אותנו כל הזמן, והשיח בתחום מתקיים בדרך כלל בין מומחים ואנשי טכנולוגיה שהם לרוב מבוגרים שבוחנים את האתגר הזה מנקודת המבט שלהם. אנחנו מלווים נערות ונערים מבריקים שמקימים במו ידיהם סטארט-אפ מקצה לקצה, בנושא שאף אחד לא מכיר טוב מהם, מתוך אמונה שלצעירים היום יש נקודת מבט שחייבת לבוא לידי ביטוי בחשיבה על הנושא, ומעמידים לרשותם את כל ההכוונה, הכלים והתמיכה שיצטרכו".

חדשות טובות

עמותת קסימבה, המחברת בין ילדים עם ובלי מוגבלות על ידי מפגשים יצירתיים ומוזיקליים, קיימה סדנת אמן שהפגישה 30 ילדים עם היוצר אליעד נחום, שכתב שיר במיוחד עבורם. את האירוע אירחו היזמים נועה ורועי מארק-עופר, ומנכ"לית העמותה קטיה סיטרין. למפגש הגיעו גם הידוענים קווין רובין, קים אור אזולאי, בר מינאלי, שחר טבוך ועדן אלנה.