ש. הורוביץ מצטרף להעלאת השכר במשרדי עורכי הדין המובילים

שכר המתמחים עלה מ-9,500 שקל בחודש ל-11,500 שקל, ועורכי הדין בשנה השנייה והשלישית לעבודתם זוכים לעלייה של עד כ-20% בשכרם • גם במשרד יגאל ארנון העלו את שכר המתמחים ל-11,500 שקל, ובהמשך החודש יוחלט בנוגע להעלאת השכר לעורכי הדין

עו''ד אודי ארצי, שותף במשרד ש. הורוביץ ושות' / צילום: מושיק ברין
עו''ד אודי ארצי, שותף במשרד ש. הורוביץ ושות' / צילום: מושיק ברין

משרד ש. הורוביץ ושות', המציין 100 שנות פעילות, עדכן היום (ה') את תנאי השכר של עורכי הדין והמתמחים במשרד, כאשר עורכי הדין בשנה השנייה והשלישית לעבודתם זוכים לעלייה של עד כ-20% בשכרם.

מהאיגרת שנשלחה לעובדי המשרד עולה כי שכר המתמחים עלה מ-9,500 שקל בחודש ל-11,500 שקל.

השכר של עורכי הדין בשנה הראשונה עלה ל-16 אלף שקל, מ-14,000 שקל בשנים קודמות.

השכר של עורכי הדין בשנה השנייה במשרד עלה לכ-19,000 שקל מכ-16,000 שקל, ובשנה השלישית ל-21,000 מכ-17,500 אלף שקל. הטבה משמעותית נוספת לה זכאים עורכי הדין בשנה השלישית היא מימון לימוד תואר שני.

עוד עולה מהאיגרת כי עורכי הדין במשרד זוכים לתנאים נוספים המתבטאים בבונוסים שנתיים דיפרנציאליים, בהתאם לביצועים, ללמידה ולהשקעה. 

עו"ד אודי ארצי, שותף במשרד ש. הורוביץ ושות', מסר כי "משרד ש. הורוביץ ושות', המציין את חגיגות 100 השנים להיווסדו, מעלה את שכר המתמחים ועורכי הדין במשרד. תנאי השכר החדשים הועמדו על הרף העדכני, והם מהגבוהים בתחום המשפטי, וזאת מתוך הכרה במצוינות של עורכי הדין והמתמחים במשרד, והיות שאנו מאמינים שהם המשאב החשוב ביותר להצלחתנו ולהמשך מתן ייעוץ משפטי ברמה הטובה ביותר ללקוחותינו". 

גם ביגאל ארנון יעלו שכר 

משרד מוביל נוסף שמתכנן לבצע העלאה משמעותית של שכר עורכי הדין הוא משרד יגאל ארנון. בשלב זה הועלה שכר המתמחים במשרד ל-11,500 שקל. בהמשך החודש יוחלט בנוגע להעלאת השכר לעורכי הדין.

עו"ד גיל אורן, שותף מנהל במשרד יגאל ארנון ושות', אמר לגלובס כי "המתמחים הם הפוטנציאל העתידי והעסקי של הפירמה. על כן, מאז ומתמיד הקפדנו לא רק על שכר הוגן אלא גם על סביבת עבודה נעימה ומתחשבת. אך הרבה מעבר לכך, אנו גאים במטען הערכי ובארגז הכלים המקצועי שאנו מספקים למתמחים,באופן התואם את תפיסת עולמנו ואת יחסינו ומחויבותנו ללקוחות המשרד.

"לאור הרצון לספק תנאי עבודה הוגנים ותחרותיים אל מול התמורות שחלו במשק בשנים האחרונות, החלטנו לשפר את תנאי ההעסקה של המתמחים, כחלק מההכרה בחשיבותם למשרד ולעתידו. נמשיך לשים דגש על טיפוח ושימור סביבת העבודה תוך הקשבה לצרכים שיתעוררו בכל הנוגע לתנאי ההעסקה".