בהשקעה של 2 מיליון שקל: אורי רייז מרחיב את פעילות Scotch & Soda

"911 אופנה" נוסדה לפני 21 שנים ע"י המנכ"ל אורי רייז • בשלוש השנים האחרונות משווקת הקבוצה גם את המותג Scotch & Soda •  כיום יש למותג חנות עצמאית ברחוב שינקין תל אביב

חנות SCOTCH & SODA ברחוב שינקין 64 תל אביב / צילום: אייל טואג
חנות SCOTCH & SODA ברחוב שינקין 64 תל אביב / צילום: אייל טואג

קבוצת "911 אופנה", בעלת רשת Story בישראל, משיקה אתר איקומרס מקומי למותג ההולנדי Scotch & Soda וחנות פופ-אפ שתפעל בחודש הקרוב בגינדי TLV. ההשקעה בחנות נאמדת בכ-150 אלף שקל. כיום יש למותג חנות עצמאית ברחוב שינקין תל אביב (נפתחה ביולי 2021), ובהמשך הרבעון הראשון צפויה להיפתח חנות דגל עצמאית למותג בקניון רמת אביב (במקום חנות הפופ-אפ שנפתחה גם היא בקיץ האחרון). ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת ב-2 מיליון שקל.

חנות SCOTCH & SODA ברחוב שינקין 64 תל אביב / צילום: אייל טואג
 חנות SCOTCH & SODA ברחוב שינקין 64 תל אביב / צילום: אייל טואג

"911 אופנה" נוסדה לפני 21 שנים על ידי אורי רייז שמשמש גם כמנכ"ל, והוא מחזיק בבעלות על הקבוצה בשיתוף משפחת פדרמן, בעלי רשת מלונות דן. הקבוצה משווקת בבלעדיות כ-80 מותגים שהיא מייבאת לכ-850 חנויות בישראל, ומחזיקה ברשת חנויות המותגים Story. בעבר פורסם כי היקף הפעילות השנתי מוערך בכ-100 מיליון שקל בשנה.

בשלוש השנים האחרונות משווקת הקבוצה גם את המותג Scotch & Soda, הכולל אופנת גברים, נשים וילדים לצד קטגוריית אקססוריז. המותג, שכולל יותר מ-200 חנויות עצמאיות ב-35 מדינות, מקפיד על שימוש בחומרי גלם בני קיימא, צמצום תוצרי הלוואי בייצור וסחר הוגן.

 גלית חתן

קמפיין הגיוס של המילואימניקים

עמותת "צו 8 - אנחנו האחוז האחד", הפועלת לשיפור תנאי משרתי המילואים בישראל, יוצאת בקמפיין גיוס המונים לצורך שיפור הזכויות של אנשי המילואים. היעד הכספי עומד על 100 אלף שקל, שנועדו לעזור בקידום החלטות בשדולת המילואים בכנסת, הפעלת מוקד לפניות אנשי המילואים 24/7, וניהול מאבק ציבורי לתשלום שכר מלא למעסיקים עבור שירות המילואים.

לדברי עו"ד דביר אינדיג, יו"ר העמותה, רק כ-1% מתושבי המדינה משרתים במילואים מעל לשבוע בשנה. כיום, המדינה משלמת למעסיק את שכר העובד, אך אינה כוללת בתשלום את ההפרשות לקופת גמל, דמי חופשה, נסיעות וכו' (כ-30% פחות בתשלום המעביד). סקר שערכה העמותה קובע שכ-25% מהמעסיקים אינם רואים בעין יפה את היעדרותם מהעבודה של משרתי המילואים, וחלקם אף פוטרו מעבודה בשל כך.

עו''ד דביר אינדיג יו''ר ''עמותת צו 8'' / צילום: מורג ביטן
 עו''ד דביר אינדיג יו''ר ''עמותת צו 8'' / צילום: מורג ביטן

העמותה קמה ב-2013, "במטרה להפוך את סביבת המילואים לצודקת יותר עבור משרתים עצמאים, משרתים שכירים, ומעסיקיהם", וחברים בה כ-10,000 משרתי מילואים. גיוס ההמונים מתבצע באתר giveback עד ל-20 במרץ.

מצנח הזהב

אילנה צרפתי, מונתה למנהלת תחום חווית קניה בקבוצת יינות ביתן. בעבר כיהנה בתפקידיפ בכירים ברשת שופרסל.

רו"ח יניב כהן מונה לסמנכ"ל הכספים של האוניברסיטה העברית. עד כה כיהן כראש אגף הכספים של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד.

ריקי גרנות מונתה לחברת דירקטוריון בחברת נמלי ישראל.

ריקי גרנות / צילום: one1
 ריקי גרנות / צילום: one1

דנה אפשטיין מונתה למנכ"לית מועדון הלקוחות PowerCard. בעבר כיהנה בתפקיד בכיר בחברת הקנאביס IMC, וכן שימשה בתפקידי שיווק בעזריאלי.קום, אסם וסלקום.

דנה אפשטיין / צילום: יפעת גולן
 דנה אפשטיין / צילום: יפעת גולן

טל מוריס תעמוד בראש פעילות מרכז ההדרכה החדש של חברת וויידאופס (WideOps), אשר ישמש כמרכז להתמחות במקצועות הענן של גוגל.

טל מוריס / צילום: הדר ברל
 טל מוריס / צילום: הדר ברל

אורלי גרנות-בן אב"י מונתה לסמנכ"לית בחברת אחים דוניץ, במקביל לתפקידיה כיועצת משפטית ומזכירת החברה. מיכאל לוין מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי. בתפקידיו האחרונים בחברה כיהן כעוזר מנכ"ל וכמנהל שיווק ומכירות.

חדשות טובות

הסטארט-אפ ג'ייגנטיק (Gigantic) תורם כ-100 בובות משחק לעמותת "המפעל להכשרת ילדי ישראל". חלק מהבובות קשורות למותגים מארוול, דיסני ונינטנדו, שעמם הוא משתף פעולה.

ג'ייגנטיק פיתח את המשחק Clawee, שמאפשר לשחק מרחוק במגוון סוגים של מכונות ארקייד אמיתיות, באמצעות שידור וידאו חי. כאשר השחקנים זוכים, הפרס נשלח ישירות אליהם הביתה. בכל רגע נתון קיימים למעלה מ-500 פרסים.