בדרך חזרה לשופרסל? אורי קילשטיין מסיים את תפקידו בקבוצת עזריאלי

קבוצת עזריאלי מודיעה הערב כי אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, יסיים את תפקידו • כפי שנחשף בגלובס, קילשטיין הוא המועמד המוביל להחליף את איציק אברכהן בתפקיד מנכ"ל שופרסל

אורי קילשטיין / צילום: איל יצהר
אורי קילשטיין / צילום: איל יצהר

יומיים בלבד לאחר פרישתו של מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, קבוצת עזריאלי מודיעה הערב (ג') כי אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, יסיים את תפקידו. קילשטיין, כפי שנחשף השבוע בגלובס, הוא המועמד המוביל להחליף את אברכהן כמנכ"ל שופרסל.

מהצדדים נמסר כי מדובר בהחלטה משותפת עם הנהלת הקבוצה. קילשטיין נכנס לתפקיד מנכ"ל קניוני עזריאלי לפני כשנה, לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל וכמנהל אגף הסחר והשיווק בשופרסל.

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, מסר הערב: "אני מודה לאורי על תרומתו בתקופה רצופת אתגרי קורונה. אורי הוא מנהל מוכשר, בעל ניסיון בעולמות הקמעונאות, ואני מאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה".

קילשטיין ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים ויבצע חפיפה מסודרת. 

מחלוקת עם דנה עזריאלי

לגלובס נודע כי דנה עזריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי, ביקשה מקילשטיין הבהרות על רקע חשיפת גלובס לפיה הוא מועמד להחלפת אברכהן בשופרסל. קילשטיין סירב להבטיח שלא יתמודד לתפקיד, ועל רקע המחלוקת התבקש לסיים את תפקידו מיידית.

אורי קילשטיין לא הגיב לכתבה. מקבוצת עזריאלי נמסר: "איננו מגיבים לשמועות". 

משופרסל נמסר כי "בהמשך לפרסומים מהערב, אנו מדגישים כי כפי שהודיעה החברה בתחילת השבוע על הקמת ועדת איתור מצומצמת מטעם הדירקטוריון, הרי שהוועדה טרם התכנסה ואפילו לא גיבשה רשימת מועמדים. רק חברי הוועדה הם אלה שידונו במועמדים השונים ויעבירו את המלצתם לדירקטוריון החברה בתהליך מקצועי ומסודר. החלטת הדירקטוריון תתקבל באופן עצמאי ובלתי תלוי. אין שום מועמד נכון לעכשיו שהתפקיד סוכם איתו".