ישראל קנדה של רוזן וטוכמאייר רכשה כ-10% ממניות נורסטאר

מניית נורסטאר ריכזה היום בבורסה מחזור ענק של כ-60 מיליון שקל, ורשמה זינוק של 37% • חיים כצמן, בעל השליטה בנורסטאר: "אני מברך על הבעת האמון של קנדה ישראל, חברה עתירת זכויות בתחום הנדל"ן, שמצטרפת להבעת האמון של יצחק סלע"

ברק רוזן ואסף טוכמאייר / צילום: איל יצהר
ברק רוזן ואסף טוכמאייר / צילום: איל יצהר

חברת הנדל"ן ישראל קנדה הפכה להיות בעלת עניין בחברת נורסטאר עם החזקה של כ-10% ממניותיה. נורסטאר , שבשליטת חיים כצמן שולטת בחברת הנדל"ן המניב גזית גלוב.

ישראל קנדה נמצאת בשליטתם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר. באחרונה רכשה ישראל קנדה גם נתח של 13% ממניות חברת הנדל"ן אלרוב, שבשליטת אלפרד אקירוב, תמורת 382 מיליון שקל.

מניית נורסטאר ריכזה היום בבורסה מחזור ענק של כ-60 מיליון שקל, ורשמה זינוק של 37%. טרם הזינוק נסחרה החברה לפי שווי של 1.1 מיליארד שקל, ולאחריו עומד שוויה על 1.5 מיליארד שקל.

חיים כצמן שולט בנורסטאר באמצעות החזקה של כ-41% ממניותיה. נורסטאר מחזיקה ב-55.3% ממניות גזית גלוב. כצמן מכהן בתפקיד המנכ"ל וסגן היו"ר בשתי החברות.

חיים כצמן, בעל השליטה בנורסטאר, אמר כי "אני מברך על הבעת האמון של קנדה ישראל, חברה עתירת זכויות בתחום הנדל"ן, שמצטרפת להבעת האמון של יצחק סלע, גם הוא משקיע בעל מוניטין וניסיון רב בנדל"ן. אני מאמין שלנורסטאר עוד יש דרך ארוכה למעלה ונמשיך לפעול להשאת ערך לטובת כל בעלי העניין בחברה". 

יצחק סלע הפך גם הוא באחרונה לבעל עניין בנורסטאר, לאחר שהגיע להחזקה של 5.2% ממניות החברה.