מגישי CNN לוחצים על וורנר מדיה לגלות עוד מידע על התפטרות המנכ"ל

ג'ייסון קילאר מסרב לומר לעובדים אם החברה האם של CNN, וורנר מדיה, תשלם למנחה לשעבר כריס קואומו פיצויים

משרדי המטה של רשת CNN באטלנטה, ג'ורג'יה / צילום: Shutterstock, EQRoy
משרדי המטה של רשת CNN באטלנטה, ג'ורג'יה / צילום: Shutterstock, EQRoy

כמה מהמגישים החשובים ביותר ברשת CNN לחצו בפגישה ביום שני על מנכ"ל וורנר מדיה ג'ייסון קילאר לספק פרטים נוספים על ההתפטרות של המנכ"ל ג'ף צוקר.

צוקר התפטר בשבוע שעבר, וציין את כשלונו לגלות מערכת יחסים בהסכמה עם עמיתה בחברה. העמיתה עליה דיבר היא מנהלת השיווק ב־CNN אליסון גולוסט, שנשארה בחברה.

מנחים של הרשת בניו יורק, כולל דון למון, בריאן סטלטר, ריצ'רד קווסט ואליסין קמרוטה שאלו את קילאר מגוון שאלות הקשורות לעזיבה של צוקר ולהשפעות שלה, כולל מה לומר לצופי הרשת ולעובדים לגבי השינויים בשדרת הניהול. קילאר הופיע בפגישה דרך חיבור וידאו.

קווסט, מנחה "Quest Means Business", שאל את קילאר בשלב השאלות והתשובות אם הוא חשב על החלטות חלופיות שיכלו לאפשר לצוקר להישאר במקום שיתפטר ויגרום לכך שהרשת כולה תהיה נתונה לבחינה אינטנסיבית.

"הייתה אפשרות לתוצאה עם יותר דמיון שהייתה מאפשרת לך להשאיר את הקפטן, במקום לזרוק את הקפטן מעבר לסיפון בזמן שהספינה הולכת להתנגש בקרחונים", אמר קווסט.

אוליבר דארסי, כתב המכסה תקשורת ב־CNN, שאל את קילאר מתי CNN תשלם למנחה "Cuomo Prime Time" לשעבר כריס קואומו את הפיצויים שלו. קואומו העסיק עורך דין לאחר שפוטר על ידי CNN בדצמבר בעקבות חקירה של הרשת על מאמציו לעזור לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, בתגובה להאשמות נגדו בהטרדה מינית.

בעבר אמר צוקר ש־CNN לא תשלם לכריס קואומו פיצויי פיטורים.

למון, המנחה של "Don Lemon Tonight", המשיך את השאלה של דארסי, ושאל את קילאר אם הוא חשב איזה סימן זה שולח שהוא מפצה אנשים שהפרו את הסטנדרט של הרשת. למון אמר בפגישת השאלות ותשובות שהוא שואל זאת בשם אנשים שהציבו את השאלה בפניו.

"האם ידעת מה המסר שזה שולח לעיתונאים בחברה וגם לקהל הרחב שמישהו שמפר את הסטנדרט העיתונאי של הרשת אחר כך מקבל על זה תשלום נדיב?"

בתגובה, ענה קילאר "אלה שאלות תיאורטיות". הוא סירב להגיב על השאלה אם החברה האם של CNN וורנר מדיה תשלם פיצויים לכריס קואומו, ואמר שלא יגיב על ענייני העסקה. קילאר אמר בתגובה לשאלה של למון שהוא מנסה לעשות החלטות בנוגע לכוח האדם באופן אמפתי.

דובר של כריס קואומו סירב להגיב. דוברת של וורנר מדיה סירבה להגיב.

עוד בשיחה, סטלטר שאל את קילאר מתי ידבר בפני כל עובדי הרשת. קילאר נפגש עם קבוצה קטנה של עובדים לאחר העזיבה של צוקר. בשבוע שעבר, נסע לוושינגטון על מנת לשוחח עם העובדים שם, מה שהסתיים בחילופי דברים סוערים עם חלק מעיתונאי החברה.

"אני חושב שכולנו צריכים שתדבר עם כל בסיס העובדים ותעזור להם בזה ותעזור להם להתגבר על מה שהיה עם ג'ף", אמר סטלטר, בהתייחסות לצוקר. קילאר אמר בתגובה שהוא ינסה לכלול עובדים נוספים.

בסוף השיחה, ארין ברנט, המארחת של התוכנית של CNN בשעה 7 בערב, אמרה שהעיתונאים ברשת צריכים לקבל יותר מידע על הנסיבות סביב עזיבתו של צוקר.

"אנחנו מתאבלים", אמרה ברנט, על פי אדם שמכיר את פרטי השיחה. "כדי להתקדם נצטרך לקבל תשובות על השאלות האלה".