יאנגו דלי מרחיבה את הפעילות בישראל ופותחת סניף חדש ברמת השרון

אפליקציית מכולת האונליין מבית יאנדקס הרוסית מגדילה את הפריסה הארצית שלה ותפתח סניף חדש ברמת השרון שישרת גם את תושבי הרצליה והאזור

יאנגו דלי / צילום: דור קדמי
יאנגו דלי / צילום: דור קדמי

יאנגו דלי (Yango Deli), אפליקציית מכולת האונליין, מרחיבה את פעילותה בישראל ומגדילה את הפריסה הארצית שלה. סניף חדש ייפתח ברמת השרון, והוא מיועד לשרת גם את תושבי אזור הרצליה.

סניף זה יצטרף ל-19 הסניפים הקיימים באזורי תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים, ראשון לציון, פתח תקווה, גבעת שמואל, מודיעין, נס ציונה, רעננה, כפר סבא הירוקה, נתניה וחיפה.

נועה ויצמן לוי, מנכ״לית יאנגו דלי ישראל, מסרה: "לאור ההצלחה והעלייה בביקוש, אנחנו מרחיבים את השירות בפריסה ארצית וגאים לפתוח, לראשונה, סניף של השירות המהפכני שלנו שישרת אזורים נבחרים בהרצליה וברמת השרון".

יאנגו דלי השיקה בנובמבר 2020 את שירות משלוחי המזון שלה בישראל. לחברה מודל של "חנויות חשוכות" המשמשות לליקוט מוצרים בלבד והמאפשרות הגעה עד לבית הלקוח בתוך כ-15 דקות. לפי החברה, הזמן הפופולרי ביותר להזמנות (Rush Hour) באמצע שבוע הוא בשעות הערב, ובסופי השבוע השעות הפופולריות הן שעות הבוקר והצהריים.

האפליקציה מציעה אלפי מוצרים, ביניהם פירות, ירקות, חטיפים, מוצרים לילדים ותינוקות, משקאות, גבינות, בשרים, תבלינים, טבק, אלכוהול, ציוד לחיות מחמד, מוצרי ניקיון ועוד; כאשר בסניף החדש ניתן יהיה להזמין גם מנות חמות וקרות, סלטים, לחמים, עוגות, מאפים וקינוחים וכדומה מבית מעדניית דליקטסן ומאפיית בייקרי של המסעדנים רותי ומתי ברודו מקבוצת R2M.

בבדיקה שערכה החברה, היא מצאה כי חמשת המוצרים המוזמנים ביותר בכל הסניפים במהלך החודש וחצי האחרונים הם ביצים (במקום הראשון), ולאחר מכן חלב, מלפפונים, בננות, ואת הרשימה סוגר הקוטג'.

האפליקציה מבית יאנדקס הושקה לפני שנתיים וחצי ברוסיה, וישראל נבחרה כמדינה הראשונה בה הושק השירות בזירה הבינלאומית. ברוסיה היא מספקת נכון להיום למעלה ממיליון הזמנות בחודש.

השירות מפעיל כאמור רשת של "חנויות חשוכות" - חנויות קטנות המשמשות כמחסנים לוגיסטיים למטרות ליקוט ואספקה בקרבת אזורי החלוקה, מהן נשלחות ההזמנות באמצעות שליחים ייעודיים, אשר מגיעות עד פתח הבית תוך כ-15 דקות מרגע ההזמנה.

לפי נתוני החברה, וברוח תקופת הקורונה והבידודים, בלונדון 10% מהלקוחות משתמשים באופציה של "להשאיר ליד הדלת", במוסקבה 8% בוחרים באופציית השארת המוצרים ליד הדלת, בסנט פטרסבורג 6% מעדיפים כי השליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת, ובישראל נתון גבוה ומפתיע של 28% המעדיפים שהשליח ישאיר את החבילה מחוץ לדלת.