מהפך בצמרת: מיתר הוא משרד עורכי הדין הגדול ביותר בישראל

מדירוג דן אנד ברדסטריט לשנת 2022 עולה כי לראשונה מזה שבע שנים, מיתר הוא משרד עורכי הדין הגדול ביותר בישראל עם 448 עורכי דין • משרד הרצוג פוקס נאמן ירד למקום השני עם 440 עורכי דין • משרד פישר עלה למקום השלישי

עו''ד דני גבע, שותף בכיר במשרד מיתר / צילום: תומר יעקובסון
עו''ד דני גבע, שותף בכיר במשרד מיתר / צילום: תומר יעקובסון

לראשונה מזה שבע שנים, מיתר הוא משרד עורכי הדין הגדול ביותר בישראל עם 448 עורכי דין; משרד הרצוג פוקס נאמן ירד למקום השני עם 440 עורכי דין, פער של שמונה עורכי דין בלבד - כך עולה מדירוג דן אנד ברדסטריט לשנת 2022 שפורסם היום (ד').

משרד פישר (FBC) עלה למקום השלישי עם 319 עורכי דין, וגולדפרב זליגמן ירד למקום הרביעי עם 313 עורכי דין. משרדי פירון, שבלת וגורניצקי שמרו על המקומות מהשנה שעברה - החמישי, השישי והשביעי בהתאמה.

משרד יגאל ארנון ירד למקום ה-9 עם 215 עורכי דין, ונשיץ ברנדס אמיר עלה למקום 8 עם 223 עורכי דין. ירידה נרשמה למשרד עמית, פולק, מטלון, מהמקום ה-13 למקום ה-18, לאחר שבתחילת 2021 התפצלו ממנו קבוצה של כ-40 עורכי דין, אך בהמשך נערכו מיזוגים לתוך המשרד. חידוש נוסף הוא כניסת משרד משרד פירט וילנסקי מזרחי FWMK לראשונה לרשימה, במקום ה-25.

רשימת 25 משרדי עורכי הדין הגדולים פורסמה היום בכנס שערך פורום Dun's 100 השנתי של בכירי ענף המשפט בישראל בהובלת דורון כהן, יו״ר ובעלי דן אנד ברדסטריט.

דני גבע, שותף בכיר במיתר עורכי דין, מסר: "אנחנו המשרד הצומח והמוביל בישראל כבר תקופה, ואנחנו שמחים לקבל את ההכרה לכך גם מהדירוג של Dun's 100. להצלחה הזו יש שותפים רבים, ואני מודה לכל השותפים שלי, לעורכי הדין ולצוות המינהלה במשרד, אשר בלעדיהם לא היינו מגיעים למקום הזה. תודה לכולם!". 

ממשרד הרצוג פוקס נאמן נמסר: "הייתה לנו שנת צמיחה מהטובות בתולדות הפירמה עם גידול משמעותי בהכנסות, במספר הלקוחות ובמספר עורכי הדין והשותפים. הגידול אצלנו נובע מגידול עסקי אורגני, יש לנו את מספר השותפים הרב ביותר בישראל, ופנינו להמשך צמיחה שנמשכת כבר שנים".