היא הקימה קו מוצרי טיפוח מהבית של ההורים, ואז הגיעה הקורונה: "נאלצנו לפתוח את החסכונות"

אריאלה אמרוסי מרמת גן, בת 55 • נשואה +3 • קוסמטיקאית ובעלת "אריאלה ביוטי" - קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי וקו מוצרי טיפוח פרטי של מותג בבעלותה • "כל עסק עובר קשיים במהלך קיומו, אבל התקופה המאתגרת בתקופת הקורונה שבה הקליניקה הייתה סגורה בתקופת הסגרים הייתה בכלל לא פשוטה" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

אריאלה אמרוסי, בעלת קליניקה לטיפולי אסתטיקה וקו מוצרי טיפוח / צילום: אלעד אדמוני
אריאלה אמרוסי, בעלת קליניקה לטיפולי אסתטיקה וקו מוצרי טיפוח / צילום: אלעד אדמוני

אריאלה אמרוסי היא קוסמטיקאית בעלת מוניטין וניסיון של יותר מ-35 שנה. לאריאלה קליניקה בשם "אריאלה ביוטי", ובד-בבד היא פיתחה בשנים האחרונות סדרת מוצרי טיפוח של המותג שלה "אריאלה אמרוסי". שכולל קרמים, סרומים ומסכות.

את העסק היא הקימה כבר לפני כ-36 שנים, עסק שהתחיל מחדרון קטן אצל ההורים. כשמאגר הלקוחות הלך וגדל ועימו הרצון להתפתח נדרשו התחייבויות גדולות יותר כמו המעבר לקליניקה מעוצבת עם חדרי טיפולים שהותאמו לקהל הלקוחות המגוון. עם השנים התמקדה אריאלה בנושא האנטי אייג'ינג בעזרת טכנולוגיות שהאמינה ביכולתם למצק, לשפר ולעצב ולטפח את הפנים והגוף, ולכן ההשקעה העיקרית הייתה במגוון מכשירים ייחודים בשווי של מיליוני שקלים. עם השנים וההצלחות אריאלה צברה מספר לקוחות רב בשל השיטות והמומחיות שלה בהזדקנות העור ובתחום הביוטי והאסתטיקה.

קו המוצרים שלה בליין פרטי הנושא את שמה מיוצר בפלורידה בשיתוף חברת קוסמטיקה אמריקאית בהנחייתה ועל סמך הידע והניסיון רב השנים שצברה. היא מעורבת בכל תהליך הייצור והמיתוג של המוצרים החל מבחירת בקבוקי המוצרים, המדבקות, המארזים, הרכיבים במוצרים דרך אחוז החומצות, הנראות עד לשלב הסופי של המוצר. כיום היא הגיעה לליין של 16 מוצרים שנותנים מענה מקצועי ביוצר לכל בעיות העור כמו פיגמנטציה לאקנה ועור מתבגר. בקליניקה אריאלה מעסיקה כמה מטפלות מקצועיות עם חדרי טיפולים.

אמרוסי מספרת ש"כל עסק עובר קשיים במהלך קיומו, אבל התקופה המאתגרת בתקופת הקורונה שבה הקליניקה הייתה סגורה בתקופת הסגרים, 3 סגרים שכל אחד נמשך כחודש וחצי הייתה לא פשוטה. קשה לראות את מפעל החיים שלך נעצר ביום אחד ולהתמודד עם אתגרים חדשים. ההי קושי נוסף בגלל שהלקוחות הנאמנים שרגילים לקבל את הטיפולים באופן קבוע ולא יכלו להגיע לממש את שגרת הטיפוח והיופי שלהם. נוצרה מציאות חדשה שבה התאמנו את שיטות הטיפול ואת הייעוץ המקצועי שאנחנו מעניקים ללקוחות ועברנו לזום. הפעילות באתר התמקדה של המותג שלנו ושליחתם לבית הלקוח לאחר אבחון מקצועי שנעשה בזום".

"גם שהמדינה נתנה מענקים הם לא כיסו את הבור הכלכלי שנוצר ונאלצנו לפתוח חסכונות שנולדו למטרות אחרות", אומרת אמרוסי "הושקע כסף רב בטכנולוגיות חדשות ולא ניתן היה למקסם את הפעילות של העסק בגלל הסגרים ולהחזיר את ההשקעות וההתחייבויות שנלקחו עבור העסק".

אריאלה אומרת שבזמן המשבר כשהיה קשה "הבנקים הציעו הלוואות בסיוע קרן המדינה", אלא ש"העדפנו לא לייצור חובות חדשים עם ריביות. מצאנו את עצמנו מנסים לשרוד ולהתגלגל בתקופה זו".

לסיכום, היא משתפת כי "השאיפה שלנו היא להרחיב את פעילות העסק, את קהל הלקוחות בשאיפה תמיד לשלב טכנולוגיות ומוצרים חדשים. להגדיל את קו המוצרים שלנו ולהגיע לכמה שיותר לקוחות כשהשילוב בין הביקור בקליניקה הטיפולים במקום ורכישת המוצרים באונליין תורם להרחבת קהלי היעד הרלוונטיים".

עצמאים, בעלי עסקים קטנים ושכירים בעלי שליטה - אנחנו רוצים לשמוע אתכם. להשתתפות במדור אפשר לפנות למייל i-can-help@globes.co.il