קיבלנו את הסמסונג S22 החדש ל-24 שעות. אלה המסקנות

סקירת בזק של מכשיר הדגל החדש של סמסונג מעלה, כי אומנם מדובר במכשיר קצת מאסיבי בממדיו, אבל בעל מפרט מרשים וביצועים מהירים • מערך הצילום המרובע מאפשר לעשות זום למרחק, ובחברה מבטיחים שהסוללה תחזיק לכם יותר מיממה • והמחיר? הוא צפוי להתחיל בקרוב ל-5,000 שקל

Galaxy S22 Ultra / צילום: יח''צ סמסונג
Galaxy S22 Ultra / צילום: יח''צ סמסונג

ענקית הסמארטפונים סמסונג הכריזה באחרונה על שלושה דגמי גלקסי חדשים: Samsung Galaxy S22 ,Samsung Galaxy S22+ ו-Samsung Galaxy S22 Ultra. סמסונג שלחה אלינו את מכשיר האולטרה לסקירה, והנה תובנות אחרי 24 שעות עם המכשיר.

המסך של המכשיר בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית QHD +, ומדובר במכשיר גדול. לכן, אנשים עם ידיים קטנות, צפויים להרגיש שמדובר במכשיר מאסיבי וגדול מדי, אם כי המבנה העגול יכול לסייע כאן.

למסך יש בהירות שיא של 1,750 ניטים וקצב רענון של 120 הרץ. המכשיר בעל מעבד Snapdragon 8 Gen 1 החדש של חברת קוואלקום, בייצור של 4 nm. זיכרון הרצה של המכשיר עומד על 12GB RAM וזיכרון האחסון עומד על 256GB. אין ספק שהמכלול הזה מרכיב מכשיר עם יכולות טובות, בעיצוב יוקרתי ובתחושה טובה. שוב, בעיקר לידיים גדולות. קל לראות שהעיצוב הרבה יותר דומה לנוטים המוכרים ופחות למכשירי ה- S.

יכול להחליף כלי ריגול

למכשיר יש מערך צילום מרובע, מצלמה אולטרה רחבה של 12 MP, מצלמה רחבה של 108 M, ושני חיישני טלפוטו של 10 MP, אחד מהם עם זום אופטי פי שלושה ואחד עם זום אופטי פי עשרה. ואם נעשה זום משמעותי, אתם תוכלו לראות עד כמה רחוק אפשר להגיע - יהיו כאלה שיגידו בקלות שזה יכול להחליף כלי ריגול.

המצלמות האלו מקבלות תכונות בינה מלאכותית משופרות, מייצבים דיגיטליים וחיישנים שקולטים יותר אור ונתונים. בחלק הקדמי יש חיישן של 40 MP לצילום סלפי. והתמונות שיוצאות הן פשוט מרשימות, עם חדות וצבעים פשוט מרהיבים.

למכשיר יש סוללה בגודל של 5,000 מיליאמפר לשעה. לפי סמסונג, זה יספיק לכם ליותר מיום שלם של שימוש לאחר טעינה. לצד זאת, המכשיר תומך בטעינה מהירה של 45W, כך שסביר להניח שייקח כשעה של טעינה מלאה. בנוסף, המכשיר תומך בטעינה אלחוטית של עד 15W. המשקל הוא 229 גרם, כך שהוא מאסיבי ומורגש היטב.

לסיום, נזכיר את היכולות של סדרת ה-Note שמגיעות למכשיר המדובר. היו הרבה שמועות סביב מה יעלה בגורל ה-Note , וכעת זה מתברר. האולטרה החדש מגיע עם עט S Pen מובנה כמו שאנחנו מכירים מה-Note. בהתרשמות ראשונית זמן השהייה כמעט ולא מורגש, ולאחר יממה אחת זה אכן מרגיש הרבה יותר טבעי.

אין ספק שסמסונג התכוונה ליצור הפעם מכשיר שאמור לתפוס את תשומת הלב בחדר, והיא מצליחה לעשות את זה. זה מכשיר הדגל שלה והוא עולה בהתאם. ה-Galaxy S22 Ultra מתחיל ב-1,199 דולרים, כך לפי סמסונג. מחסני חשמל מוסרים שהם ימכרו בישראל את המכשיר ממחיר התחלתי של 4,749 שקל.

אבל כאמור, כל זה לאחר יממה של שימוש וזו התרשמות ראשונית, הסקירה המלאה בהמשך.