פוקס השלימה את רכישת השליטה ברשת מוצרי התינוקות מיננה

חברת-הבת של פוקס, שילב, רכשה 50.1% מהרשת בתמורה ל-15 מיליון שקל • מייסדות מיננה מחזיקות ביתרת המניות וקיבלו דיבידנד בסך של כ-12.6 מיליון שקל

סניף של רשת מוצרי התינוקות מיננה / צילום: גלי משען
סניף של רשת מוצרי התינוקות מיננה / צילום: גלי משען

חברת פוקס  הודיעה כי עסקת הרכישה של רשת בגדי התינוקות מיננה הושלמה, זאת לאחר לאחר שרשות התחרות בראשות עו"ד מיכל כהן אישרה את העסקה.

בחודש אוקטובר 2021 הודיעה פוקס כי חברת-הבת שילב, אותה רכשה ביולי 2018, התקשרה בהסכם עם מייסדות מיננה, מיטל שני, ענת בן דב צברי וקרן לוי-שהם, במסגרתו תרכוש שילב את השליטה במיננה.

לפי הדיווח שנשלח היום (א') לבורסה, לאחר שהתקיימו התנאים המתלים, הושלמה בשבוע שעבר העסקה לרכישת השליטה במיננה על-ידי שילב. עם השלמת העסקה, מחזיקה שילב בכ-50.1% מהון המניות של מיננה בתמורה ל-15 מיליון שקל, והיתרה מוחזקת על-ידי המוכרות בחלקים שווים. עוד נקבע בהסכם כי קודם להשלמת העסקה יקבלו המוכרות דיבידנד בסך של כ-12.6 מיליון שקל.

מיננה עוסקת בפיתוח, עיצוב, ייצור, יבוא ומכירה של מוצרי תינוקות וילדים, ביגוד ואביזרים, ולה מערך סיטונאי רחב. לפי גורמים בשוק, בכוונת שילב ופוקס להכפיל ולשלש את מספר הסניפים הפעילים, שמספרם עומד כיום על 8 ועוד 3 סניפי עודפים, ולפתח את הרשת בחו"ל. למיננה יש אתר פעיל, ומוצרי המותג כבר נמכרים באתר השופינג אונליין טרמינל איקס הנמצא בשליטת פוקס ובמגוון חנויות ברחבי הארץ כמו מוצצים ובייבי סטאר.