מקבוצת עזריאלי לגולף: נועם מלניק מונה למנכ"ל עדיקה

מלניק עבד בשנים האחרונות בקבוצת עזריאלי, שם שימש כמנהל פיתוח עסקי וכמנכ"ל קניון עזריאלי הוד השרון • מלניק יקבל שכר חודשי בסך 70 אלף שקל ותנאים נלווים כמקובל בחברה

נועם מלניק / צילום: יח''צ
נועם מלניק / צילום: יח''צ

דירקטוריון קמעונאית האופנה עדיקה  אישר היום (ד') את מינויו של נועם מלניק למנכ"ל החברה. מלניק (39) עבד בשנים האחרונות בקבוצת עזריאלי, שם שימש כמנהל פיתוח עסקי וכמנכ"ל קניון עזריאלי הוד השרון. קודם לכן כיהן כמנהל הנכסים של חברת הנדל"ן Berggruen Residential.

במקביל לכך, שי אמיר, המשנה למנכ"ל עדיקה, שמוביל את תוכנית ההבראה בחברה בחודשים האחרונים (כממלא-מקום המנכ"ל), ישוב לתפקידו וימשיך להוביל את האסטרטגיה והפיתוח העסקי של עדיקה בישראל ובעולם.

כחלק מהסיכום בין מלניק לבין החברה, תמצית תנאי התגמול שאושרו למר מלניק על-ידי ועדת התגמול ודירקטוריון החברה בכפוף לאישור האסיפה הכללית שתזומן בימים הקרובים, יקבל מלניק שכר חודשי בסך 70 אלף שקל, תנאים נלווים כמקובל בחברה כולל רכב, מענק מבוסס יעדים ואופציות בשיעור של 2% מההון המונפק והנפרע של החברה שיוקצו כחודש לאחר תחילת העסקתו.

מלניק מסר כי "אני שמח להצטרף לעדיקה ולאנשים המעולים שמנהלים אותה. אין זה סוד שעדיקה עברה תקופה מורכבת, אך גם בתקופה זו המשיכו לקוחותיה להאמין בה. אני מאמין שיחד עם אנשי עדיקה נוכל להשיב את החברה למסלול של צמיחה ורווחיות".

עדיקה, שמוחזקת ב-60% על-ידי קבוצת גולף , עוסקת בעיצוב, קניינות, שיווק והפצה של פרטי אופנה לרבות מוצרי הלבשה, מוצרי הנעלה ומוצרי אופנת בית תחת המותג Adika וכן בשיווק והפצה של מותגים בינלאומיים נוספים. החברה מפעילה פלטפורמת מסחר מקוונת וחנויות פיזיות.

בשנים האחרונות עברה החברה מספר תהפוכות ועזיבות של בכירים רבים. כך, באפריל 2020 עזב את החברה המייסד דדי שוורצברג, לא לפני שהפנה טענות קשות כלפי החברה-האם גולף ובעלת השליטה בה כלל תעשיות; ובמאי אשתקד עזב מי שמונה כמנכ"ל במקומו, רועי הסל.