מרפסות עם נוף ומתחם מזון: עסקאות נדל"ן מניב מהזמן האחרון

חברת ההייטק MinuteMedia עוברת למשרדים חדשים במגדל אקרו • proteanTecs מתרחבת ומכפילה את שטח המשרדים ב-Sarona Space • חברות ההייטק Safe Guard ו-Lid Wave שוכרות משרדים בפרויקט "ירושלים של כסף" בהר חוצבים

משרדי MinuteMedia במגדל אקרו / צילום: MinuteMedia
משרדי MinuteMedia במגדל אקרו / צילום: MinuteMedia

ירושלים: חברות ההייטק Safe Guard ו-Lid Wave שוכרות משרדים בפרויקט "ירושלים של כסף" בהר חוצבים

חברות ההייטק Safe Guard ו-Lid Wave שוכרות משרדים בפרויקט המשרדים "ירושלים של כסף" שבהר חוצבים בירושלים. Safe Guard הוא סטארט-אפ המפתח טכנולוגיה של סביבה בטוחה בענף הבנייה. החברה תשכור שטח של כ-380 מ"ר לתקופה של שלוש שנים ותמקם בפרויקט את המטה שלה. החברה תשלם דמי שכירות של 73 ש"ח למ"ר בחודש, והיקף העסקה הכולל כמיליון שקל.

Lid Wave הוא סטארט-אפ ירושלמי בתחום האופטיקה. החברה תשכור 200 מ"ר לתקופה של חמש שנים לפי דמי שכירות של 83 שקל לחודש, שווי העסקה הכוללת גם הוא מיליון שקל.

"ירושלים של כסף" הינו פרויקט משרדים שנפתח לפני כ-15 שנים באזור התעסוקה הר חוצבים בירושלים. המתחם ממוקם על שדרות גולדה מאיר בירושלים בנוי כמתחם סגור ובו שבע קומות ו-30 אלף מ"ר של משרדים. הפרויקט הינו אחד מבין ארבעה בניינים שבבעלות רד-בינת נכסים בהר חוצבים בירושלים.

משרדים בפרויקט ''ירושלים של כסף'' בהר חוצבים / צילום: אביב קפילוטו
 משרדים בפרויקט ''ירושלים של כסף'' בהר חוצבים / צילום: אביב קפילוטו

שתי העסקאות בוצעו על ידי אינדקס נדל"ן, המשווקת בבלעדיות את שטחי הנדל"ן של קבוצת בינת בירושלים. מנכ"ל אינדקס נדל"ן, אלעד פוקס, ציין כי "סצנת ההייטק בירושלים במגמת גידול ופריחה וחברות רבות בוחרות להתמקם באזור הר חוצבים הנחשב לפארק ההייטק של ירושלים, עם נגישות תחבורתית מעולה, אנו מציעים משרדים ברמת גמר גבוהה בדומה להיצע באזורי ההייטק המבוקשים במרכז הארץ".

רונן אילון, מנכ"ל רד בינת נכסים: "רד בינת ממשיכה להיות החברה שמובילה את שוק המשרדים בהר החוצבים בירושלים, עם הסכמי שכירות חדשים לחברות הייטק גדולות וסטארטאפים מבטיחים. אנחנו מרחיבים את הפעילות כל הזמן ושמחים לתת את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות הקיימים והחדשים שלנו"

תל אביב: Taranis מתרחבת ומכפילה את שטח משרדיה ברמת החייל

הסטארט אפ Taranis, שפועל בתחום האגרוטק, מרחיב את משרדיו ברמת החייל בתל אביב, ומכפיל את השטח ל-850 מ"ר על פני קומה שלמה בבניין שבו נמצאת החברה בחמש השנים האחרונות ברחוב הברזל 3. החברה תשלם 45 אלף שקל בכל חודש, למשך תקופה של שלוש שנים (כ-52 שקל למ"ר).

משרדי Taranis ברמת החייל / צילום: טראניס
 משרדי Taranis ברמת החייל / צילום: טראניס

בחברה מסבירים שההתרחבות תאפשר לה להגדיל את מקומות הישיבה לכ-80 עמדות. בר ויינשטיין, מנכ"ל Taranis: "בשנה האחרונה טראניס נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות אסטרטגית בכל העולם. כחלק בלתי נפרד מכך, הגדלנו את כוח האדם שלנו בישראל ובעולם, ואנחנו צופים גדילה נוספת גם בשנה שזה עתה החלה. לשם כך, היינו צריכים לדאוג לרווחת העובדים והחלטנו להרחיב את סביבת העבודה הקיימת ולהגדיל את המשרדים הקיימים לכדי קומה שלמה".

חברת ההייטק MinuteMedia עוברת למשרדים חדשים במגדל אקרו

חברת ההייטק MinuteMedia, עוברת למשרדים חדשים במגדל אקרו ברחוב יצחק שדה בתל אביב. המשרדים ישתרעו על פני שתי קומות שלמות (27-28). שטח המשרדים החדשים הוא 2,220 מ"ר, והחברה תשלם כ-170 שקל דמי שכירות למ"ר בחוזה למשך שלוש שנים.

מיניט מדיה פיתחה פלטפורמה של תוכן וספורט המאפשרת ייצור, עריכה והפצה של תוכן ספורט ע"י האוהדים, ומותגי תוכן ותרבות ספורט מובילים בעולם. החברה מעסיקה כיום כ-200 עובדים בישראל.

משרדי MinuteMedia במגדל אקרו / צילום: MinuteMedia
 משרדי MinuteMedia במגדל אקרו / צילום: MinuteMedia

מהחברה נמסר כי המשרדים החדשים כוללים כ-200 עמדות עבודה, חדרי ישיבות, חללי עבודה משותפים, חללי פנאי רבים, מתחם מזון ומרפסות עם נוף אורבני. "התכנון שם דגש על רווחת העובד/ת ועירוב שימושים, שיאפשר מרחב עבודה אישי לצד עבודת צוות בחללים המשותפים, חדרי ישיבות וחללים פתוחים. תכנון המשרדים לקח בחשבון את אופי והתרבות הארגונית של החברה ומגמת הצמיחה העתידית".

שרון וייס, משנה למנכ"ל, פיתוח וטכנולוגיה: "המשרדים החדשים בתל אביב תוכננו ועוצבו בהתאם לשוק העבודה ההיברידי ולחוויית עובד מלאה ואיכותית שתאפשר לנו להמשיך לחדש ולצמוח גם בעתיד. השנה אנחנו צפויים לגייס עשרות עובדים חדשים למרכז הפיתוח כאן במרכז תל אביב".

חברת Sepio עברה למגדל רסיטל

חברת Sepio, חברת הגנת סייבר, עברה למגדל רסיטל ותשכור משרדים בשטח 530 מ"ר. דמי השכירות למ"ר הם כ-120 שקל למ"ר בחוזה לשלוש שנים, בחברה מציינים שעלות העסקה כולל תוספות שונות היא כמיליון דולר. עד כה, החברה ישבה במשרדים בשטח 200 מ"ר בבניין לשימור ברחוב רוטשילד בתל אביב.

Sepio Systems הוקמה בשנת 2016 ומתמחה בניטור מתקפות סייבר אשר מבוססות חומרה כמו ציוד היקפי נגוע. בנצי בן עטר, מייסד שותף ומנהל שיווק ב- Sepio , מסר כי: "מרכז הפיתוח של Sepio בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי בעבור החברה כולה. אנו מתכננים להמשיך את הפריסה לשווקים חדשים, לקהלים שונים וביעדים חדשים. כל אלה מביאים לגדילה של החברה וכתוצאה מכך אנחנו מגדילים משמעותית את מרכז הפיתוח בישראל".

חיפה: proteanTecs מתרחבת ומכפילה את שטח המשרדים ב-Sarona Space

חברת הסטארטאפ proteanTecs, המפתחת פתרונות דיפ-דאטה, מרחיבה ומכפילה את משרדיה במתחם החדשנות והמשרדים המשותפים של רשת Sarona Space מבית קבוצת Sarona Partners, בעיר התחתית בחיפה.

עד כה שכרה החברה 500 מ"ר במתחם, ועתה הודיעה שתכפיל את שטח משרדיה ל-1,000 מ"ר, הכוללים 110 עמדות עבודה בחוזה למשך שנתיים לפי שווי של 200 שקל למ"ר בממוצע. שווי עסקה כוללת הנאמדת בכ-5 מיליון שקל.

משרדי proteanTecs ב-Sarona Space / צילום: מיכה לובטון
 משרדי proteanTecs ב-Sarona Space / צילום: מיכה לובטון

ב-proteanTecs מסבירים ש"החתימה על העסקה היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה ונועדה לאפשר סביבת עבודה מרווחת ונעימה". שי כהן, מייסד שותף ומנכ"ל פרוטאנטקס: ״התרחבות המשרדים מגיעה כהמשך טבעי לתהליך הצמיחה של החברה, המתוכננת לגדול גם בעתיד. העובדים שלנו הינם המשאב הכי חשוב שלנו ואנחנו שמים דגש על סביבה פיזית פונקציונאלית, נעימה, מאובזרת ומעוצבת בהלימה עם רוח החברה כסטארט אפ צעיר וצומח".

קבוצת שרונה פרטנרס מפעילה מתחמי עבודה משותפים בחיפה, תל אביב, כפר סבא ואופקים, כמוכן הקבוצה מקדמת תוכנית לחברות בצמיחה וקרנות הון סיכון וחדשנות תאגידית. תות שני, מנכ"לית ומייסדת שותפה בקבוצת שרונה פרטנרס: "שיתוף הפעולה עם proteanTecs החל לפני כמה שנים, כשהייתה אחת מהחברות הראשונות שנכנסו למתחמי החדשנות והעבודה המשותפים של שרונה ספייס. proteanTecs היא שותף אסטרטגי לתנופה שלנו ברחבי הארץ - בת"א, כפר סבא ואופקים".