באבלס בדרך לבורסה בתל אביב: תתמזג לשלד מובייל מקס

אתר באבלס משווק מותגי פרימיום לילדים • בהתאם לעסקה בין הצדדים, בעלי המניות של באבלס יחזיקו ב-87.5% מהגוף הממוזג, שהשווי הנגזר שלו עומד על 120 מיליון שקל • במקביל החברה מגייסת 30 מיליון שקל

אתר באבלס / צילום: צילום מסך
אתר באבלס / צילום: צילום מסך

אתר באבלס המשווק מותגי פרימיום לילדים - בדרך לבורסה. באבלס מחזיקה בזיכיון בלעדי לחלק מהמותגים אותם היא משווקת דוגמת הוגו בוס, טימברלנד, קנזו וריפליי והיא מחזיקה ברשת של 14 חנויות פיזיות במודל זכיינות לצד כ-80 נקודות מכירה בסיטונאות.

לקראת הנפקתה החברה מתמזגת לשלד הציבורי  מובייל מקס טכנולוגיות. בהתאם לעסקה בין הצדדים בעלי המניות של באבלס יחזיקו ב-87.5% מהגוף הממוזג שהשווי הנגזר שלו עומד על 120 מיליון שקל. במקביל החברה מגייסת 30 מיליון שקל. את גיוס ההון תשאף החברה הממוזגת לבצע על-פי שווי של 135 מיליון שקל.

בדומה לאתרי אי קומרס אחרים גם באבלס נהנתה מהזינוק בהיקפי הקוניות באונליין בתקופת הקורונה ובכלל כשהיא מדווחת על גידול עקבי במכירות בשיער של כ-80% בכל אחת משלוש השנים האחרונות. לצד פעילותה בעולמות האונליין מקימה באבלס אתרים ייעודיים למותגים שאותם היא משווקת כשהיא מציעה גם שירות של הקמת אתרים לרשתות וליבואנים של מותגי אופנה בניהול משותף במסגרת פעילות Brand New Commerce. בין השאר לבאבלס שותפויות עם אתרי האי קומרס של ונדום, סוורובסקי, רוברטו וינו ועוד. בנוסף ובמסגרת תוכניותיה להרחיב את פעילותה חתמה באבלס על הסכם עם חברת OZON המפעילה פלטפורמת מסחר חנויות מקוונות בזירת מותגי הפרימיום.

בעלי השליטה בבאבלס הם מייסדיה, צחי פריד, חיים נחום ויודי לזר. רונן טויטו יו"ר דירקטוריון החברה ובעל מניות התייחס לשיעורי ההמרה הגבוהים באתרים שמפעילה באבלס (כלומר שיעור הקונים מבין הגולשים) לנוכח מאגרי מידע המבוססים על מסעות הלקוח באתרי האינטרנט בהם הוא גולש. "הדבר ניכר בשיעורי הרווחיות שמגיעים לרווח תפעולי של 6.5%. באבלס תשאף להיות אגרטור של השוק עבור מותגים שירצו להיכנס לעולמות האונליין".

עסקת המיזוג עם חברת מובייל מותנת באישור בעלי המניות ואישור הבורסה לניירות ערך.