יותר מיממה אחרי התקלה: הרכבת הודיעה על חזרתן המדורגת של כל התחנות לפעילות, למעט תחנת בית שמש

התקלה, שהתרחשה אתמול לאחר שכלי הנדסי פגע בתשתית תת קרקעית והוביל לנפילה של מערכות התקשורת והאיתות מלוד דרומה, ממשיכה להשפיע על תנועת הרכבות • תנועת הרכבות שבה בהדרגה לתחנות יבנה מזרח, רחובות, באר יעקב, כפר חב"ד, לוד, לוד גני אביב, מזכרת בתיה, וקריית מלאכי - יואב • תחנת בית שמש נותרה סגורה

ברכבת מתחקרים כיצד נהג הכלי ההנדסי הצליח להפוך את כבלי התקשורת באזור מגודר ומסומן. בדניה סיבוס הגיבו כי "במסגרת עבודות הנדסיות מורכבות אותן מבצעת דניה עבור רכבת ישראל ותחת פיקוחה, הכוללות פירוק והחלפת רציף ישן, נפגעו כבלי תקשורת תת קרקעיים. צוותי הרכבת בסיוע צוותי דניה פועלים על מנת לתקן את הדרוש תיקון בהקדם".

רכבת ישראל / צילום: שלומי יוסף
רכבת ישראל / צילום: שלומי יוסף

ברכבת ישראל אירעה אתמול (א') תקלה חריגה ומוזרה כששופל של חברת דניה סיבוס תלש מהקרקע תשתיות תקשורת סמוך לתחנת לוד והביא לנפילה של מערכות התקשורת והאיתות מלוד דרומה. התקלה שהתרחשה עדיין משפיעה על תנועת הרכבות. תחילה, הושבתו התחנות הדרומיות, כשאתמול אחר הצהריים חזרו לפעילות תחנות אשדוד עד הלום, אשקלון, שדרות, אופקים ונתיבות. בשעה זו חוזרת תנועת הרכבות בהדרגה גם בתחנות יבנה מזרח, רחובות, באר יעקב, כפר חב"ד, לוד, לוד גני אביב, מזכרת בתיה, וקריית מלאכי - יואב. תחנת בית שמש כאמור נותרה סגורה.

ברכבת מתחקרים כיצד נהג הכלי ההנדסי הצליח להפוך את כבלי התקשורת באזור מגודר ומסומן. בדניה סיבוס הגיבו כי "במסגרת עבודות הנדסיות מורכבות אותן מבצעת דניה עבור רכבת ישראל ותחת פיקוחה, הכוללות פירוק והחלפת רציף ישן, נפגעו כבלי תקשורת תת קרקעיים. צוותי הרכבת בסיוע צוותי דניה פועלים על מנת לתקן את הדרוש תיקון בהקדם".