דיווחים בגרמניה: בתו של פוטין טסה "לפחות 50 פעם" למינכן

לפי הדיווחים, קתרינה טיכונובה, בת 35 כיום ורקדנית לשעבר, נמצאת במערכת יחסים עם איגור מנהל הבלט של מדינת המחוז בוואריה • לשניים ככל הנראה יש בת משותפת, שעד כה לא היה ידוע עליה • לפי הדיווחים טיכונובה טסה באמצעות מטוסים שלפחות בכמה פעמים נחכרו על ידי הממשלה הרוסית

קתרינה טיכונובה / צילום: Reuters, Evgenia Novozhenina
קתרינה טיכונובה / צילום: Reuters, Evgenia Novozhenina

אחת משתי בנותיו הרשמיות של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין טסה יותר מ-50 פעם למינכן בשנים האחרונות, ככל הנראה בשל מערכת היחסים שלה עם מנהל הבלט של מדינת המחוז בוואריה; כך מדווח היום (ו') המגזין הגרמני "דר שפיגל", בהתבסס על הדלפות מרוסיה לאתר iStories.

לפי הדיווחים, קתרינה טיכונובה, הבת הצעירה של פוטין ואשתו לשעבר לודמילה, טסה באמצעות מטוסים שלפחות בכמה פעמים נחכרו על ידי הממשלה הרוסית, ולוותה על ידי שומרי ראש במהלך ביקוריה במינכן. במקרים אחרים, לפי הדיווחים, מי שרכשו כרטיסים בחברות תעופה מסחריות היו שירותי הביטחון שמלווים אותה בשל היותה בתו של נשיא רוסיה.

לפי הדיווחים, טיכונובה, בת 35 כיום ורקדנית לשעבר, נמצאת במערכת יחסים עם איגור זלנסקי (אין קשר לנשיא האוקראיני ולודימיר זלנסקי, א.א.), בן 52, שהיה רקדן מפורסם ברוסיה ומונה ב-2016 למנהל הבלט של מדינת המחוז בוואריה. לשניים ככל הנראה יש בת משותפת, ומסמכי הטיסות הראו כי היא הצטרפה אליהן בתקופה האחרונה.

רוב הטיסות נעשו בין השנים 2017 ל-2019, וככל הנראה נמשכו גם לאחר מכן, אך המסמכים שבידי המגזין רלוונטיים רק לתקופת זמן זו. זלנסקי פרש מתפקידו באפריל, אחרי פרוץ המלחמה באוקראינה, לאחר שסירב לגנות את הפלישה הרוסית. הדיווחים מצביעים כי הבת הצטרפה לסדרת טיסות שנעשתה באפריל 2020. עד כה לא היה ידוע על הנכדה הזו של פוטין, שככל הנראה נולדה ב-2017. בעבר היתה טיכונובה במערכת יחסים עם המיליארד הרוסי קיריל שמלוב, אך השניים נפרדו.