תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הרבה יותר משעון נוכחות: מנהלי משאבי אנוש זקוקים לחדשנות טכנולוגית

בעולם של עבודה היברידית ושאר שינויי פוסט קורונה, חברות גדולות וגם עסקים בצמיחה, יתקשו להתנהל באופן שוטף ללא מערכת מתקדמת לניהול משאבי אנוש • Meckano מציעה מערכת אחידה וחכמה שכזו, שגם שמה דגש על הקשר עם העובד

צוות Meckano / צילום: באדיבות Meckano, מתוך אתר החברה
צוות Meckano / צילום: באדיבות Meckano, מתוך אתר החברה

הכתבה מטעם Meckano

ההשקעה הכי טובה ומורכבת בארגון מתחילה בעובדים. אחרי שנתיים של עבודה היברידית, מעסיקים ומנהלי משאבי אנוש מתמודדים עם דרישות חדשות ומאתגרות לניהול מערך עובדים רחב וצומח ויחד עם זאת, שמירה על הקשר האישי.

חברת מקאנו (Meckano) שמה לעצמה מטרה לפשט את תהליך קליטת העובדים וניהול שעות העבודה בארגונים. זאת באמצעות יכולות מתקדמות לחיבור העובדים לאזור אישי, עיבוד נתונים בהתאם לחוזים, התראות מנהלים ושינויים ארגוניים. החברה השיקה לאחרונה מגוון כלים לעמידה בתקנות העבודה - תוך כדי שימוש בשעון נוכחות ומנגנוני עבודה היברידיים.

במקאנו מסבירים כי הכלים הללו מאפשרים למעסיקים בכל גודל להתחבר טוב יותר לתהליכי העבודה ולעובדים בארגון. לדבריהם, הגישה החדשנית של החברה, המיושמת בחברות רבות בארץ ובעולם, משפרת דרמטית את היעילות העסקית בכל הקשור לניהול המשאב האנושי ומקצרת את תהליכי תחילת עבודה, דיווחי שעות ובקשות מיוחדות.

הצורך במערכת מתקדמת לניהול משאבי אנוש ושעות העבודה

עולם העבודה השתנה מקצה לקצה. הדבר ניכר בחברות ועסקים בעיקר בשנה האחרונה, ולא ניתן להתעלם מכך. חברות גדולות וגם עסקים בצמיחה, יתקשו להתנהל באופן שוטף ללא מערכת מתקדמת לניהול משאבי אנוש. מנהלי צוותים ורכזות גיוס, לא יוכלו לעיתים לתת את המענה המלא והנדרש באמת לצרכי העובדים. מערכת אחידה כזו, מאפשרת ניהול והתנהלות יעילים ונוחים הרבה יותר עבור העובדים והמנהלים יחד. אם בעבר כל הטפסים והמסמכים של העובדים, היו מאוחסנים בקלסר מאובק, כיום כל המידע החשוב לכל עובד, כולל שעות נוכחות, בקשות חופשה, ימי מחלה, ועוד, מרוכזים במערכת אחת, שמעניקה מענה מקיף ונגיש למנהל הישיר.

פיתוח טכנולוגי שמתעדכן ללא הרף

השוק הטכנולוגי הישראלי של ימינו רותח, בעיקר בכל הקשור במשאבי האנוש וזאת בזכות מגוון עצום של מוצרים מתקדמים שמעניקים לבעלי עסקים שגרת עבודה אפקטיבית לניהול שעות העבודה. עולם העבודה דורש יותר תשומת לב לפרטים כמו סביבת עבודה גלובלית אך עדיין אישית, ממשק משתמש ידידותי וטכנולוגיה מתקדמת שמחברת את כל אלה יחדיו. זו הנקודה בה מקאנו נכנסת במדוייק. החברה מציעה חיבור בין שעון נוכחות לניהול משאבי אנוש. הכלים שפותחו על ידה , מסבירים שם, מביאים לשינוי בתפיסת העבודה ומציבים שיפור אמיתי ומהיר בעסק. מנהלים, למשל, יכולים לנצל את המערכת למגוון צרכים, הרבה מעבר לשימוש יומיומי של דיווח שעת כניסה, באפשרותם לחבר את המודולים השונים בהתאם לצרכים של העסק לפיקוח על:

- ניהול צבירת חופשות וימי מחלה
- כרטיס עובד הכולל דוחות, הערות, קבצים ועוד
- תזכורות על אירועים, וותק וימי הולדת
- טופס 101 מקוון וניהול מרכז ידע
- חלוקת יום עבודה לדיווח משימות ופרויקטים

במקאנו מציינים כי היתרון העצום במערכת הניהול של החברה הוא הפיתוח והחדשנות המתקיימת בה בכל זמן - על מנת לענות על צרכי הלקוחות, כך שתקל כמה שיותר על בעלי עסקים ותאפשר ביצוע פעולות באופן נגיש ופשוט. המערכת מביאה איתה מגוון פתרונות HR מתקדמים, אשר מוכוונים לארגונים בכל גודל, תוך כדי התאמה לפוזיציות השונות בחברה. בנוסף מקאנו מציעה קטגוריה שלמה של שעוני נוכחות חדשניים, אשר ניתן להתאים לעובדים במשרד ומחוצה לו כולל שימוש במתחמים גיאוגרפיים ואזורי זמן שונים בעולם.

"התפיסה שלנו כחברה, היא שכל מעסיק צריך לנהל את חיי העובדים מרגע קליטה ועד סיום העסקה ישירות דרך שעון נוכחות ועל מנת שזה יקרה, יצרנו חדשנות טכנולוגית ומקורית לניהול המשאב האנושי" , אומר בעלי מקאנו, גיל כהן, "כיום , החוק מחייב את המעסיקים לנהל את שעות העבודה של העובדים בארגון, המטרה שלנו , היא להעניק למנהלים כלים נוספים לניהול חכם יותר של המשאב האנושי באמצעות מגוון שעוני נוכחות כך שיתאימו באופן מושלם לאופי העבודה בארגון".

צילום מתוך מערכת Meckano / צילום: באדיבות Meckano, מתוך אתר החברה
 צילום מתוך מערכת Meckano / צילום: באדיבות Meckano, מתוך אתר החברה

מדיווח הכניסה לניהול חיי העובד

בעידן הנוכחי ישנה חשיבות רבה להתאמת החברה להתפתחות הטכנולוגית, זו נוסחה מנצחת אשר טומנת בחובה יתרון משמעותי בחיבור העובדים לארגון תוך זמן קצר. באופן שכזה ובהתאמה לכך, מקאנו מאפשרת לארגונים ולחברות, להשתמש במידע שנצבר בחיבור שעון נוכחות וניהול משאבי אנוש - כדי להכיר טוב יותר את הארגון. המערכת פותחה כך שתאפשר באופן עצמאי להקים תהליכי עבודה, הסכמים, רשימות עובדים ומחלקות תוך מספר דקות. כמו כן, עומד לרשות הלקוחות מערך שירות ותמיכה במגוון ערוצים המלווה אותם אישית.

עוד מציינים בחברה כי הצוותים שלה אמונים על ייצור מערך עבודה אשר כולו מנוהל במקום אחד על ידי מערכת טכנולוגית אחת - שתעשה לכם סדר מהיר ויעיל בכל הנוגע למשאבי אנוש. החל מניהול הסכמי עבודה מורכבים בהתאם לחגים, סוגי עובדים והתניות מיוחדות, שמירה על תיעוד וקשר רציף עם כל עובד, ושקיפות מלאה אל מול כל המידע הנחוץ והחשוב שהמערכת ושעוני הנוכחות מעבירים באופן ישיר.

"דרך מערכת שעון נוכחות, כל מעסיק מקבל מפרט מדויק ורחב על כלל נתוני העובדים, לצד סטטיסטיקת נתונים ברורה יותר של שעות העבודה. הבסיס שלנו הוא שעון הנוכחות, אך כל מעסיק שמשתמש בו מקבל כלים נוספים רבים לשיפור וייעול בקלות של מערך העבודה" מוסיף גיל, "זו הזדמנות מצוינת עבור המעסיקים להכיר את הארגון והעובדים בדרך טובה יותר, להתעדכן בדברים שחשובים להעסקה נכונה - ותק עובד, ימי הולדת, ניהול חופשים, טיפול בהיעדרויות ועדכוני שיחות ומשובים".

ולפני סיום, במקאנו מציינים כי החברה ממשיכה לחדש ולפתח בכל עת פתרונות ייחודיים, על מנת להעניק לעסקים בארץ ובעולם, את המערכת היעילה והמתקדמת ביותר, שכבר נמצאת לדבריהם בשימוש של אלפי חברות, הנהנות מניהול אפקטיבי יותר.

לאתר חברת Meckano הקליקו>>