זה תאריך הפתיחה של החנות הראשונה של לגו בישראל

במקביל לפתיחת החנות הפיזית בדיזנגוף סנטר בתל אביב, יושק באותו היום גם אתר האינטרנט הרשמי של LEGO בישראל • החנות תציע מגוון של מוצרים, ביניהן כאלה שניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות

חנות לגו / צילום: LEGO
חנות לגו / צילום: LEGO

יש תאריך פתיחה לחנות הראשונה של לגו בישראל: ב-13 ביולי בשעה 16:00 ייפתחו דלתות החנות שכפי שפורסם לראשונה בגלובס ממוקמת בדיזנגוף סנטר בתל אביב, ובפתיחתה הושקעו 2.5 מיליון שקל.

בחנות הראשונה בארץ של יצרנית הצעצועים הדנית הגדולה בעולם יהיה מגוון של מאות מוצרים, בהם כאלה שניתן למצוא רק בחנויות לגו הרשמיות בעולם. צוות העובדים שמכונים "הבונים" ישרתו את הלקוחות בחוויית הרכישה כפי שנהוג בחנויות לגו ברחבי העולם.

החנות, שעוצבה על ידי האדריכלים של לגו אירופה, ממוקמת בקומה 2 בבניין A בשטח של מעל 240 מ״ר, והיא תיפתח בעוד כשבועיים לאחר תהליך שיפוץ מורכב שבמסגרתו אוחדו 6 חנויות נפרדות לכדי חנות אחת, וכן הוקצו שטחים נוספים הצמודים לחנות לטובת תצוגות לגו מתחלפות ומתחם פעילויות. בהמשך צפויים להיערך בה אירועי מותג מיוחדים פתוחים לקהל הרחב, וכמו כן יוצעו לקהל דמויות לגו בלעדיות וייחודיות לישראל.

במקביל לפתיחת החנות הפיזית בישראל, יושק באותו היום גם אתר האינטרנט הרשמי של LEGO בישראל, שיציע מהדורות מיוחדות של לגו, שיהיה ניתן להשיג רק בו ובחנות.

"אנו מתרגשים מאד לפתוח לראשונה את חנות לגו בישראל", ציין ערן תור, זכיין לגו בישראל. "מאז ההודעה על פתיחת חנויות לגו בארץ אנחנו מקבלים פניות מאלפי ישראלים שממתינים לבקר בחנות. לאחר שהשלמנו את ההכנות החנות צפויה להיפתח בעוד כשלושה שבועות".

תור, הבעלים של תור גיימינג, כבר השיק כמה מותגים בתחום הקמעונאות בישראל וכיהן כמנכ"ל קבוצת החנויות של איי דיגיטל. ב־2019 הוא הביא לארץ את נינטנדו ופתח את החנות הראשונה בדיזנגוף סנטר, לא רחוק מחנות לגו שתיפתח בקרוב, שלאירוע הפתיחה שלה הגיעו כ־2,500 אנשים.

לגו היא קבוצה משפחתית שלא רשומה בשום בורסה בעולם. היא נוסדה ב-1932 על-ידי קירק כריסטיאנסן, ויורשיו עדיין שולטים בקבוצה. קבוצת לגו מעסיקה יותר מ-20 אלף עובדים ב-40 מדינות ברחבי העולם. הקורונה והאילוץ להישאר בבית בשל הסגרים הקפיצו את הכנסות החברה שבשנת 2021 עלו ב-27% והגיעו ל-8 מיליארד דולר, בהשוואה ל-6.3 מיליארד דולר ב-2020. במהלך 2021 הקבוצה פתחה 165 חנויות חדשות, 95 מהן בסין, כך שכיום היא מפעילה 832 חנויות ברחבי העולם כמו גם את Lego.com , פלטפורמת האונליין הדיגיטלית.