שסטוביץ' מעלה מחירים בכ-10% מכלל מוצרי המזון והטואלטיקה

קבוצת שסטוביץ' החליטה להעלות מחירים בעקבות ההתייקרויות של חומרי הגלם, עלויות הייצור וההובלה והשינוע, שלבדם עלו בלמעלה מ-500% • חלק מקטגוריית מוצרי מאסטר שף תתייקר ב-6%-9% ומחירי מותג הטונה ריו מארה יעלה ב-13%, בצל ההתייקרויות של הטונה ושמן הזית

קניות בסופרמרקט / צילום: Shutterstock
קניות בסופרמרקט / צילום: Shutterstock

יום לאחר שקימברלי קלארק ישראל הצטרפה לגל העלאות המחירים, שסטוביץ מעלה מחירים גם היא. יבואנית המזון, הטיפוח והטואלטיקה מעלה מחירים של כ-10% מכלל מוצרי הטואלטיקה והמזון של החברה בחלק ממוצרי מאסטר שף, ריו מארה וצ'וקטה.

בעקבות ההתייקרויות של חומרי הגלם, עלויות הייצור וההובלה והשינוע, שלבדם עלו בלמעלה מ-500%, בחברה החליטו להעלות את מחירי חלק מקטגוריית מוצרי מאסטר שף ב-6%-9%. את מחירי מותג הטונה ריו מארה מעלים בחברה ב-13%, בצל ההתייקרויות של הטונה ושמן הזית.

גם את מחירי השוקולד צו'קטה החליטו בחברה להעלות. כשליש ממוצרי המותג יושפעו בהתייקרות של בין 5% ל-14%.

משסטוביץ נמסר כי "מדובר בהעלאה נקודתית בלבד של כ-10% מכלל מוצרי המזון והטואלטיקה של החברה, כאשר גם עלייה זאת היא בשיעור חלקי בלבד ביחס להתייקרויות הכבדות שהחברה סופגת מזה תקופה ארוכה".

שסטוביץ משווקת ומפיצה מוצרים רבים בתחום המזון, הטיפוח והטואלטיקה. בתחום המזון מדובר בין השאר בפסטה ברילה, טונה ריו, מוצרי MANA , תה פומפדור, אורז טילדה, משקה אוטלי, סלים דליס ועוד. במוצרי הטואלטיקה משווקת החברה את מוצרי פלמוליב, קולגייט, מרידול, ניוטרוג'ינה, ג'ונסון ושיק, לצד עשרות מותגי איפור ובישום.