תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"להשתמש בכל הכלים הטכנולוגים העדכניים": IBM משיקה פתרון ענן פרטי לניהול קוברנטיקס

IBM Power Private Cloud Rack , הפתרון החדש של ענקית הטכנולוגיה - מאפשר לארגונים ליהנות מיתרונות הענן בלי לוותר על יעילות וגמישות, כך מסבירים בחברת אשנב, שותפה פלטינום של IBM

פתרון IBM Power Private Cloud Rack, הענן הציבורי בהישג יד / צילום: שאטרסטוק
פתרון IBM Power Private Cloud Rack, הענן הציבורי בהישג יד / צילום: שאטרסטוק

הכתבה מטעם אשנב

ארגונים המעוניינים לעבור תהליכי מודרניזציה מחפשים פתרונות תשתית שיאפשרו טרנספורמציה דיגיטלית, ביניהם שימוש בפלטפורמות מבוססי קוברנטיקס לניהול קונטיינרים. אבל מדובר בתהליך מסובך שדורש משאבים רבים: קניית פלטפורמה לניהול קוברנטיקס, רכישת שרתים או מקום אחסון בענן, קינפוג אינטגרציות וניהול פנימי של כל המערכות.

מה זה קוברנטיקס?

קוברנטיקס (לעיתים נכתב בקיצור k8s, נהגה "קוּבֶּרנֶטִיס") היא מערכת קוד פתוח לניהול ופריסה אוטומטית של יישומים.

חברת IBM מציעה כעת פתרון חדש המפשט את התהליך שהוזכר מעלה - IBM Power Private Cloud Rack. מדובר בפלטפורמה המוכרת לניהול קוברנטיקס, Red Hat OpenShift, בשילוב עם ענן אינטגרטיבי מקומי שמספק למשתמשים את כל היכולות של ענן ציבורי בארגון - כולל שרתים, אחסון ותוכנה. וכך במקום שאנשי ה-DevOps וה-IT יצטרכו לפעול בנפרד מול RedHat ומול ספקי הענן הציבורי, IBM מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהיתרונות של הענן, כולל גמישות, יעילות ותשלום לפי שימוש (כמו בענן ציבורי). כל זאת תוך שמירת הדאטה ברמה המקומית. בכדי לוודא אבטחה של המידע ברמה הגבוהה ביותר.

פתרון IaaS שמגיע מוכן לשימוש

בחברת אשנב, שותפה פלטינום של IBM, שמאחוריה 20 שנות נסיון בהפצה ובהטמעה של פתרונות אחסון וניהול מידע, מסבירים כי בזכות העבודה מול IBM כספק אחד, הפתרון המדובר מוריד מהעומס בתהליך המתבצע מול מספר ספקים שונים ואת עלויות הרישוי של התוכנות. כמו כן, פתרון IBM Power Private Cloud Rack מגיע מותקן מראש עם מחשוב, אחסון, רשתות ותוכנות הישר ממפעל IBM; הוא אף מותאם לתשתית הקיימת של הארגון, בין אם היא מבוססת על Linux ,IBM i, או AIX וגם פשוט מאוד לשימוש. כתוצאה מכך, הארגון יכול להשמיש אותו מיידית ולהתחיל לעבוד תוך שעות בודדות בלבד, לחסוך שעות עבודה רבות וכן, כאמור, את מגוון התשלומים לספקים שונים.

למידע על פתרון IBM Power Private Cloud Rack הקליקו כאן>> 

עוד מוסיפים באשנב כי היתרון של IBM Power Private Cloud Rack אינו רק בתפעול ובהתקנה, אלא בחדשנות הטכנולוגית שהוא מציע: הפתרון מאפשר קיבולת דינמית מורחבת והרצה של עד פי ארבעה יותר קונטיינרים לכל ליבה, באופן שמגדיל את קיבולת המחשוב הארגונית ומשפר משמעותית את יעילותו. הוא מתאים אפילו לפתרונות בינה מלאכותית ומחליף משאבי תשתית יקרים כמו GPU באמצעות אקסלטרטורים מתמטיים שמוטמעים במעבד. כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת יישום של פתרונות אבטחה מתקדמים כמו זירו טראסט והצפנות מתקדמות.

IBM Power Private Cloud Rack, קיבולת דינמית מורחבת / צילום: שאטרסטוק
 IBM Power Private Cloud Rack, קיבולת דינמית מורחבת / צילום: שאטרסטוק

תשתית ה-IT של IBM תמשיך להתפתח ולהתעדכן

בתוך כך, הכריזה IBM לאחרונה על הסרבר מדגם Power10 החדש והוא יהיה זמין בתצורת PPRC במהלך חודש ספטמבר הקרוב. בהמשך השנה, IBM צפויה להשיק פתרונות תשתית נוספים עבור הענן ההיברידי, ביניהם דגמי IBM FlashSystem חדשים, יחידות אחסון עם תמיכת קונטיינרים מקיפה. אלה יאפשרו ללקוחות IBM לשמר ולשפר את הגמישות, העמידות והאבטחה שלהם, מסבירים באשנב.

"בעזרת IBM Privat Cloud Rack, הלקוחות שלנו יכולים להשתמש בכלים הטכנולוגיים העדכניים ביותר כדי להגיע ליעילות ארגונית וגמישות, ממש כאילו השתמשו בענן ציבורי״, אומר מתן סיטבון, CTO חברת אשנב, ״רק שעם IBM, הם אינם נדרשים לחלוק את הדאטה שלהם עם ספק ציבורי או לגייס אנשי פיתוח שינהלו את כל האופרציה. הפתרון תומך בכל הצרכים של המשתמשים בלי לדרוש מהם לוותר על משאבים או על רמת האבטחה אליה הם רגילים".

למידע על פתרון IBM Power Private Cloud Rack הקליקו כאן>>