סיכוי של 1 ל-302.5 מיליון: זוכה יחיד בהגרלת לוטו על 1.28 מיליארד דולר בארה"ב

אדם אחד זכה באחת מהגרלות הלוטו הגדולות ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, בשווי של 1.28 מיליארד דולר • הפרס אמור להימסר ב-30 תשלומים שנתיים הנמתחים על פני 29 שנים • הסיכויים לזכות בכל הקופה עמדו על 1 ל-302.5 מיליון

מכירת כרטיסי לוטו בקליפורניה, אתמול / צילום: Associated Press, Godofredo A. Vásquez
מכירת כרטיסי לוטו בקליפורניה, אתמול / צילום: Associated Press, Godofredo A. Vásquez

לכרטיס בודד באילינוי יש את המספרים הזוכים באחת מהגרלות הלוטו הגדולות ביותר בהיסטוריה של ארצות-הברית - כלומר עבור אדם בר-מזל אחד, החלום לזכות בפרס בשווי מעל מיליארד דולר הפך למציאות.

הגרלת "Mega Millions" הסתכמה בשווי של 1.28 מיליארד דולר, והמספרים הזוכים היו 13-36-45-57-67 ו-14. מדובר בפרס השלישי בגודלו בארצות-הברית אי-פעם והגדול ביותר מזה כמעט ארבע שנים. לפי מארגני ההגרלה, היה כרטיס אחד מנצח בהגרלה, והוא נרכש באילינוי שבמערב התיכון של ארצות-הברית.

"אנחנו נרגשים לראות את אחת הזכיות הגדולות בתולדות 'Mega Millions'", אמר פט מקדונלד, מנהל הלוטו באוהיו, המשמש כיום כמנהל הראשי בארגון שערך את ההגרלה. "אנחנו להוטים לגלות מי ניצח ומצפים לברך את הזוכה בקרוב", הוסיף.

הפרס בשווי 1.28 מיליארד דולר אמור להימסר ב-30 תשלומים שנתיים הנמתחים על פני 29 שנים. כמעט כל הזוכים בהגרלות הלוטו בארצות-הברית בוחרים במקום לקבל את הפרס במזומן, אשר עבור ההגרלה הנוכחית מוערכת בסכום של 747.2 מיליון דולר.

הסיכויים לזכות בכל הקופה עמדו על 1 ל-302.5 מיליון.