שופרסל ממנה סמנכ"ל כספים חדש

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן מינה את תומר שני לסמנכ"ל הכספים, יום לאחר עזיבתה של טלי הובר את התפקיד • בתפקידו האחרון כיהן שני כסמנכ"ל כספים של שלוש החברות-הבנות של בזק עם מחזור מכירות בסך של כ-5 מיליארד שקל

שופרסל / צילום: Shutterstock
שופרסל / צילום: Shutterstock

מינוי נוסף בהנהלת שופרסל : מנכ"ל החברה אורי וטרמן מינה את תומר שני לסמנכ"ל הכספים, יום לאחר עזיבתה של טלי הובר את התפקיד.

לשני יש 20 שנות ניסיון בתחום הכספים, והוא כיהן מעל שמונה שנים כסמנכ"ל הכספים בפלאפון בשוק התקשורת. במסגרת תפקידו, שני שימש כשותף משמעותי בהנהלה שהובילה את המהפך העסקי ואת תהליכי הסינרגיה בין החברות-הבנות בקבוצת בזק.

בתפקידו האחרון, שני כיהן כסמנכ"ל כספים של שלוש החברות-הבנות של בזק (פלאפון תקשורת, yes ובזק בינלאומי) עם מחזור מכירות בסך של כ-5 מיליארד שקל. לפני כן שימש שני כסמנכ"ל הכספים והכלכלה בחברת פלאפון תקשורת בתקופה בה בוצעה רפורמה מקיפה בשוק הסלולר בישראל, בה ביצעה החברה שינויים שהביאו לצמיחה בכמות לקוחותיה, לצד יישום תוכניות התייעלות נרחבות. בהשכלתו הוא רואה חשבון ובעל תואר ראשון במינהל עסקים.

תומר שני, סמנכ''ל הכספים של שופרסל / צילום: יונתן בלום
 תומר שני, סמנכ''ל הכספים של שופרסל / צילום: יונתן בלום

"אני מברך את תומר על כניסתו לתפקיד כסמנכ"ל הכספים של החברה הקמעונאית הגדולה בישראל", אמר וטרמן. "תומר בעל ידע וניסיון משמעותי בתחום הכספים, ניהל חברות מורכבות ועתירות שינויים עסקיים ורגולטוריים. תומר יוביל את הפן הכלכלי והפיננסי בתהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון בתקופה ובסביבה תחרותית ומאתגרת ,ואני מאחל לו בהצלחה רבה. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לטלי הובר, סמנכ"לית הכספים היוצאת, על תרומתה הרבה לקבוצת שופרסל במהלך השנים האחרונות, ולאחל לה הצלחה".