כפי שפורסם לראשונה בגלובס: קבוצת פולקסווגן היא הלקוח עמו חתמה אינוויז על הסכם בשווי 6.6 מיליארד דולר

אינוויז הודיעה כי תספק את חיישני הליידאר לרכב שהיא מפתחת לחטיבת CARIAD של קבוצת פולקסווגן, שעוסקת ברכש, פיתוח ובהטמעה של רכיבים טכנולוגיים מתקדמים לכל מותגי הקבוצה • בעקבות הזכייה בחוזה עדכנה החברה את צפי ההזמנות העתידי שלה, שיימשך על פני מספר שנים, לשווי של כ-6.6 מיליארד דולר

חברי הנהלת אינוויז / צילום: Innoviz/David Garb
חברי הנהלת אינוויז / צילום: Innoviz/David Garb

חברת  אינוויז  שנסחרת בנאדס"ק חשפה היום (ג') כי החוזה האסטרטגי עליו דיווחה בתחילת חודש מאי נחתם עם קבוצת פולקסווגן. בהודעה מסרה החברה כי תספק את חיישני הליידאר לרכב שהיא מפתחת לחטיבת CARIAD של קבוצת פולקסווגן, שעוסקת ברכש, פיתוח ובהטמעה של רכיבים טכנולוגיים מתקדמים לכל מותגי הקבוצה. ידיעה ראשונה בנושא פורסמה בגלובס בתחילת מאי.

אינוויז תספק לפולקסווגן את הדור החדש והמתקדם של חיישני ליידאר המכונה "אינוויז 2" והוא יוטמע בכלי רכב עתידיים של אאודי, פלוקסווגן, סקודה, סיאט ומותגים נוספים, שיצוידו ביכולות אוטונומיות ברמה גבוהה. זוהי זכייה אסטרטגית שלישית של אינוויז מול לקוח אסטרטגי בתעשיית הרכב, כאשר הזכייה הראשונה שפורסמה הייתה עם קבוצת ב.מ.וו.

בעקבות הזכייה עדכנה החברה את צפי ההזמנות העתידי שלה, שיימשך על פני מספר שנים, לשווי של כ-6.6 מיליארד דולר. עומר כילף, מייסד-שותף ומנכ"ל אינוויז אמר כי "אנו נרגשים לעבוד עם הצוות של CARIAD כספקים של חיישני לידאר ותוכנת חישה, על מנת לתמוך בניידות בטוחה בכלי רכב אשר יושקו החל מאמצע העשור".