מרשות ניירות ערך למשרד ארדינסט: הרכש החדש של מחלקת שוק ההון

עו"ד יונתן חיימי ארנרייך, שעד לאחרונה כיהן בתור הממונה על תחום הממשל התאגידי ברשות לניירות ערך, עובר למגזר הפרטי ומצטרף למשרד עורכי הדין ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון - מהגדולים בארץ

עו''ד יונתן חיימי ארנרייך / צילום: אייל טואג
עו''ד יונתן חיימי ארנרייך / צילום: אייל טואג

עו"ד יונתן חיימי ארנרייך, שהיה ממונה על תחום הממשל התאגידי ברשות לניירות ערך עד לפני מספר חודשים, מצטרף כעת למשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון, מהמשרדים הגדולים בארץ.

ארנרייך יפעל במסגרת מחלקת שוק ההון וניירות ערך של הפירמה, יחד עם עו"ד מוטי ימין, ראש המחלקה. גם ימין הוא יוצא רשות ני"ע ושימש עד להצטרפותו למשרד בשנת 2018 כראש מחלקת התאגידים ברשות.

ארנרייך סיים את תפקידו ברשות ני"ע באפריל השנה. במסגרת עבודתו היה אחראי על ריכוז הייעוץ המשפטי בכל הקשור לעבודת דירקטוריונים וועדות דירקטוריון, הליכי מינוי דירקטורים, תגמולים לנושאי משרה בכירה ועוד. הוא היה חבר בצוות הממשלתי שעבד על התזכיר לתיקון חוק החברות ביחס לחברות בלי גרעין שליטה, חבר בצוות לפתיחת שוק האיגוח בישראל וחבר בצוות לפתיחת שוק אגרות החוב ההיברידיות בישראל.

הוא בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במשפטים וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בעבר שימש כעוזר משפטי לשופט בית המשפט העליון יורם דנציגר.

עו"ד דוני טולידאנו, השותף המנהל במשרד מסר: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותו של עו"ד ארנרייך. זהו חיזוק נוסף למחלקת שוק ההון וניירות ערך, ומהווה תוספת כוח משמעותית למחלקה".

משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון מונה כ-160 עורכי דין ו-66 שותפים. הוא ממוקם במקום ה-13 בגודלו בדירוג דן אנד ברדסטריט.