דירה לא משופצת בנווה שרת בת"א הייתה שבוע על המדף. בכמה היא נמכרה?

דירת 2 חדרים בקומה 3 בבניין ללא מעלית וללא חניה נמכרה ב-2.6 מיליון שקל • "בשנה האחרונה הייתה עלייה של כמעט 40% במחירים בשכונה"

עסקאות השבוע
עסקאות השבוע

ברחוב כורזים בתל אביב נמכרה דירת 2 חדרים, 50 מ"ר, קומה 3 מתוך 4, ללא מעלית וללא חניה, ב-2.6 מיליון שקל. הרחוב נמצא בשכונת נווה שרת, והשכונה נמצאת בצפון-מזרח העיר. הרוכשים, זוג תושבי העיר, רכשו את העיר להשקעה. 

"בשכונה ישנו שפע של תחבורה ציבורית בעקבות מסוף עתידים הנמצא באזור וגם בגלל התחנות המפוזרות בשכונה עצמה ובעתיד תעבור באזור גם רכבת קלה", אומרת דנה אטיאס, שותפה בריל קפיטל השכונות הצפוניות בתל אביב, שייצגה את שני הצדדים בעסקה. "יתרה מזו, השכונה צמודה לרמת החייל ונמצאת במרחק כמה דקות מאוניברסיטת תל אביב ושכונת רמת אביב". מה שמייחד את השכונה לדבריה, שהיא ירוקה ויש בה גנים ציבוריים. 

הסלון של הדירה ברחוב כורזים, בנווה שרת / צילום: דנה אטיאס
 הסלון של הדירה ברחוב כורזים, בנווה שרת / צילום: דנה אטיאס

"הבניין יושב על נחל הפרדסים, והנכס כולל חדר שינה וסלון. הסלון מאוד מרווח מה שלא רואים בדירות חדשות ובכלל, הדירה בנויה מאוד נכון, כלומר יש בה ניצול חללים טוב מאוד" אומרת אטיאס. "הדירה שמורה אומנם, אבל לא משופצת, בפעם האחרונה שבוצע בה שיפוץ היה לפני 15-20 שנים והבניין ישן אבל במצב סביר. חלקם מהדיירים בבניין הם בעלי הדירות, וכלל הדיירים הם בממצב סוציו-אקונומי בינוני". לדבריה, ישנה אפשרות להתחדשות עירונית, אך "לא ברור מתי זה יקרה".

כמה זמן הנכס היה בשיווק?
"הנכס היה בשיווק כשבוע, במהלכם קיבלנו 50 מתעניינים. מתוכם שלושה הגיעו לראות את הנכס ושלושתם הגישו הצעות. התחלנו את השיווק עם תג מחיר של 2.7 מיליון שקל, והעסקה נסגרה ב-2.6 מיליון שקל"

אטיאס מוסיפה כי "לנכס יש פוטנציאל גבוה, וצפויה לו עליית מחירים דרמטית. גם בגלל אופק של פינוי-בינוי וגם בגלל עלייה ממוצעת שנתית גבוהה בשכונה. בשנה האחרונה הייתה עלייה של כמעט 40%".