תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

Google Cloud משנה את חוויית הלקוח עם בסיסי נתונים בענן

הצרכנים מצפים היום מארגונים לשירות המתאפיין באמינות ובמהירות, וזאת בשל השימוש באפליקציות נוחות ובשל אינטראקציות מותאמות אישית • הצעד הראשון לבניית חוויות לקוח חדשות הוא בחירת בסיס נתונים שיפעיל את האפליקציה, וכך בפועל - ינהל את העסק • בחירה בבסיס נתונים תפעולי עשויה לפשט את המורכבות של מערך היישומים המודרניים, להעצים את צוותי ה-IT בארגון ולקדם בו חדשנות

אילוסטרציה: Google Cloud
אילוסטרציה: Google Cloud

הכתבה מטעם Google Cloud 

יחידת המחקר העצמאית, Harvard Business Review Analytic Services, ערכה ניתוח בחסות Google Cloud - במסגרתו נבחן כיצד ארגונים חדשניים ודיגיטליים מעצימים את הלקוחות שלהם, באמצעות בסיסי נתונים מודרניים בענן. הדוח בחן וניתח מדוע בסיסי נתונים תפעוליים הם אבן בניין חיונית לחוויות לקוחות שונות ומשופרות.

עוד מפנה המחקר זרקור לכמה מהיכולות הקריטיות שמנהיגים בארגונים נדרשים לתעדף. נייר העמדה גם מספק דוגמאות "מהעולם האמיתי" ליתרונות שחברות יכולות לזכות בהם בצריכת שירותי בסיסי נתונים בענן. ענקית ה-IT גוגל צברה ניסיון רב בתפעול של בסיסי נתונים, עם שירותים למיליארדי משתמשים - כמו חיפוש, YouTube, Gmail ומפות. בסיסי הנתונים שלנו מספקים פלטפורמה לחדשנות, אשר מבוססת על עשרות שנות הניסיון שלנו בעיצוב העולם הדיגיטלי בארגון מכל סוג, גודל ובכל מקום.

חברות מבינות כיום כי חידוש של חווית הלקוח (CX) היא המפתח לטרנספורמציה העסקית אשר תביא להצלחתן. לקוחות מצפים מארגונים לשירות מעולה ומהיר, וזאת על בסיס חוויות מותאמות אישית ואפליקציות ידידותיות לשימוש. בכל מגזרי התעשייה לקוחות מצפים כי הצרכים שלהם לא רק שייענו - אלא אף יחזו מראש. המענה לאתגר זה הוא בחדשנות מתמדת ובשימוש מושכל בנתונים הארגוניים. כך, ארגונים אשר ייצרו בהצלחה חדשנות דיגיטלית - יגדילו את הכנסותיהם בעשרות אחוזים, לעומת ארגונים אשר לא ישכילו לעשות זאת.

ארגונים מתעלמים לעתים קרובות מבסיסי נתונים תפעוליים, כי הם נמצאים מאחורי הקלעים. פעמים רבות, חברות מתמקדות באספקת יישומים חזקים אל מול הלקוחות, אולם האפליקציה הארגונית תשיג את התוצאות הרצויות של הגדלת המכירות ואת הנאמנות של המכירות, רק עם יכולות שיניעו את ניתוח הנתונים בזמן אמת. ניתוח שכזה נדרש כדי להפוך את חוויית הלקוח לאפקטיבית ובלתי נשכחת.

בעוד שרוב החברות מעוניינות בחדשנות מבוססת נתונים, הרי שרבות מהן מתעלמות ממרכיב מפתח, שיסייע לעשות זאת: בסיסי נתונים תפעוליים. מעבר מבסיס נתונים (ברישוי) מסורתי, מקומי לבסיס נתונים מודרני בענן - משמע בניית יישומים חדשים בענן - מאפשר לחברות לבזר את עומסי העבודה הארגוניים בענן. וכך להאיץ את הביצועים עד פי 10, לצמצם את התקורה התפעולית, לפתוח אפשרויות חדשות, ליישם תכונות חדשות במהירות, להגדיל את אמת האמינות של האפליקציות ולשרת יותר משתמשים ברחבי העולם. בסיסי נתונים בענן הם חלק מרכזי בבניית יישומים חכמים, שיכולים להשתמש בנתונים היסטוריים ובנתוני זמן אמת - על מנת לספק חוויות לקוח מותאמות אישית.

לפרטים ומידע על פתרונות הענן של גוגל - הרשמו ל-IL Cloud Summit>> 

יצירת חוויות טרנספורמטיביות של לקוחות תלויה ביכולת לנהל ולהשתמש בכמויות אדירות של נתונים - וביעילות. הבעיה היא לא הנתונים גופא, אלא היכן הם נמצאים, כיצד הם מעובדים וכיצד צורכים אותם. מאגרי מידע מסורתיים לא נבנו כדי לטפל בכמויות כאלו גדולות של נתונים. אין ביכולתם של בסיסי הנתונים המסורתיים לעבד כמויות אדירות של נתונים במהירות, על מנת להבין ולחזות את התנהגות הלקוחות ולאחר מכן להציע את המוצרים והשירותים שהלקוחות מעוניינים בהם. כדי לפעול טוב ומהר יותר בעולם החדש, נדרש בסיס נתונים מבוזר, בעל זמינות גבוהה וזמן תגובה של אלפיות שנייה.

להגיב בזריזות בעולם הדיגיטלי של היום

לפי חוקרי Harvard Business Review Analytic Services, ישנם כמה יתרונות שחברות נהנות מהם בשל הפעלת בסיסי נתונים בענן: יצירת חוויות לקוח מהפכניות, קידום יישומים חכמים על מנת למקסם הזדמנויות והפיכתם לזריזים וחדשניים יותר.

שירותי בסיסי הנתונים שלנו מסייעים לארגונים לשנות את האופן בו העסק פועל. בסיסי הנתונים של Google Cloud מציעים יכולות גידול וקיטון, זמינות, אמינות ואבטחה - מהמובילות בתעשייה, ומאפשרים לספק חוויה מיטבית עבור הלקוחות שלכם מכל מקום - בכמה הקלקות. הם יטייבו את היישומים שלכם ויבטיחו, כאמור, חוויית משתמש משופרת.

בסיסי הנתונים שלנו משתלבים עם ההיצע הגדול ביותר של שירותים מובילי שוק, המרכיבים את Google Cloud, כגון BigQuery, מחסן הנתונים הארגוני, ו-Google Kubernetes Engine, שירות הקוברנטיס הראשון בתעשייה, המנוהל באופן מלא. יחד, השירותים הללו עוזרים לפרק "עמודי" (או ''איי'') נתונים מבודדים, לבנות מודלים שיביאו לשיתוף נתונים, לייצר תובנות מושכלות בזמן אמת, וכך לקבל החלטות עסקיות טובות יותר.

Google Cloud מעניק לכם את החופש לעבוד כפי שאתם רוצים, ומספק גישה קלה להעברת יישומים מבסיסי נתונים מהדור הקודם. שירותי בסיסי הנתונים שלנו תומכים בכלל בסיסי הנתונים - אלה הקנייניים ואלה מבוססי קוד פתוח, דוגמת אורקל, SQL Server, MySQL, PostgreSQL ו-Redis. הם מסייעים לקצר את עקומת הלמידה הארגונית, ליהנות מהשיפורים והעדכונים האחרונים ולהקל על ההגירה שלכם לענן.

כמו כן, שירותי בסיסי הנתונים שלנו מעצימים את המפתחים בארגון, עוזרים להם לקצר את זמני הפיתוח ולהגיע עם השירותים מהר יותר לשוק, ולבצע הטמעות במהירות - באמצעות ממשק המשתמש האינטואיטיבי שלנו, עם יכולות ההקצאה והניהול האוטומטיים. הם מציעים דרכים חדשות למפתחים, ומאפשרים להם להיות יצירתיים, וכך לוודא כי העסק מגיב בזריזות בעולם הדיגיטלי של היום.

לבסיסי נתונים בענן יש חלק קריטי באספקת המדרגיות, הזמינות והאבטחה אשר דרושים כדי לתמוך ביישומים חדשים, "לשבור" עמודי נתונים מבודדים, להגדיל את האמינות ואת היעילות. חברות שיעשו שימוש מושכל בנתונים יעניקו ללקוחותיהן חוויות עשירות יותר - שנדרשות כיום. חברות שישקיעו בתשתיות מודרניות ובבסיסי מידע תפעוליים מודרניים - ישגשגו. אנו ב-Google Cloud נכונים לסייע לכם במימוש יעד שאפתני, אולם בר-השגה זה.

לפרטים ומידע על פתרונות הענן של גוגל - הרשמו ל-IL Cloud Summit>> 

*אם אתם מוכנים לקחת את מערך מחשוב הענן שלכם אל עבר השלב הבא, הירשמו ל-IL Cloud Summit, האירוע הטכנולוגי הגדול של השנה וגלו את כל הדרכים בהן הענן של Google יכול לחולל מהפכה אמיתית בארגון שלכם.