אבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב, עוזב את תפקידו לאחר יותר מעשור

משולם ביקש לסיים את תפקידו לאחר עשור שבו הפך את התחנה לרווחית ולמובילה בדיגיטל, עם קהל מפרסמים וטאלנטים ייחודי

אבי משולם, מנכ''ל רדיו תל אביב / צילום: אריק סולטן
אבי משולם, מנכ''ל רדיו תל אביב / צילום: אריק סולטן

מנכ"ל רדיו תל אביב, אבי משולם, מסיים את תפקידו בתחנת הרדיו האזורית לאחר עשור - כך נודע לגלובס. משולם הודיע לבעלי התחנה על רצונו לסיים את התפקיד עד סוף השנה, ושלח היום (ב') הודעה לעובדי התחנה. עדיין לא ידוע מה השלב הבא של משולם.

עם קבלת ההודעה על רצונו של משולם לסיים את התפקיד, החל דירקטוריון רדיו תל אביב בהליכי איתור, ובימים הקרובים תצא הודעה על זהותו או זהותה של המנכ"ל או המנכ"לית, ויחל הליך חפיפה מסודר.

בהודעה ששלח משולם לעובדים נכתב: "זו פרידה טובה, שנעשית באהבה ובהערכה גדולה כלפיכם. העבודה כאן הסבה לי אושר גדול וגאווה עצומה, ואין לי ספק שאמשיך ליהנות משידורי התחנה".

משולם, בן 45, שירת בגלי צה"ל ובעברו היה העורך של אתר וואלה. בסוף שנת 2010 הוא מונה לתפקיד עורך עיתון "מעריב". כשנה לאחר מכן הוחלף משולם בניר חפץ. ביולי 2012 מונה משולם למנכ"ל רדיו תל אביב במקומו של דני נישליס. 

תחנה רווחית

בתקופת ניהולו, משולם העביר את התחנה התאמות ושינויים לעידן הנוכחי ומיצב את תחנת הרדיו במעמד גבוה - עם טאלנטים מהציבוריות הישראלית, כמו גורי אלפי, עינב גלילי, לירון ויצמן, נלי תגר, ערן זרחוביץ', שרון טייכר, אופירה אסייג, אייל ברקוביץ', אודי סגל, גידי גוב ועוד. את רוב הטאלנטים בתחנה ליהק משולם בעצמו.

אחד ההישגים עליהם חתום משולם ביחס לתחנה הוא שמדובר בתחנה רווחית, עם מפרסמים שהם טלוויזיוניים יותר באופיים מאשר רדיופוניים. רדיו תל אביב הוא לא התחנה הכי מואזנת בישראל במונחי סקר TGI, אבל בזכות דמויות מוכרות וההשקעה בחטיבת הפודקאסטים, קהל היעד הרחב נמדד במספרי דיגיטל גבוהים במיוחד. 

מטעמו של אבי משולם נמסר: "העבודה ברדיו תל אביב הייתה חלום ישן שהגשמתי. השנים בתחנה העניקו לי את הזכות להיות בזהות מוחלטת עם מקום העבודה שלי, המסר שלו, המיצוב, לוח השידורים וכל האנשים שזכיתי לעבוד לצידם. תודה גדולה לדן ארנון, צביקה שלום, מיקי הלוי, יוסי סבן ומשפחת נישליס - בעלים שאפשרו ליצור את התחנה המעולה הזו וקיבלו בהבנה את בקשתי לסיים את תפקידי לאחר עשר שנים ולפנות לאתגרים חדשים".

יו"ר רדיו תל אביב, דן ארנון, מסר: "אנו מוקירים תודה למשולם שעומד בראש התחנה מזה כעשר שנים. רדיו תל אביב וצוות העובדים המצוין שלו בהנהגתו של משולם הגיע להישגים מרשימים והפך להיות תחנה פורצת דרך ומובילה בשוק הרדיו בישראל. זכינו לעבוד עם מנכ"ל בעל כושר מנהיגות, מקצועי ויצירתי, בהרמוניה מלאה, ואני משוכנע ומקווה שדרכינו ייפגשו אף בעתיד".