במסגרת מגמה מתמשכת, הישראלים בוחרים שלא ללכת לסניפי הבנק ועוברים לפעולות בערוצים ישירים - בעיקר דרך האינטרנט והיישומונים. הקורונה אמנם זירזה את התהליך, אך גם אחרי 2020 התהליך התקדם.
כיום, בעיקר אוכלוסיות עם פחות נגישות לאינטרנט, כמו קשישים, בעלי מוגבלויות וחלק מהחרדים, ממשיכים להגיע לסניפים.
● להנגיש בנקאות דיגיטלית: "אם זה מאתגר צרכן אחד אפילו, הפתרון לא טוב"
סוגיות נוספות שמאיצות את התהליך הן הארנונה שבנקים משלמים ושכר העובדים הגבוה, שהופכות את החזקת הסניפים ליקרה.
מה זה נתון אחד ביום?
במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה
idan-e@globes.co.il
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.