יותר ישראלים נמנעים מהליכה לסניפי הבנק ופונים לכלים הדיגיטליים

בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: 88% מהציבור הישראלי מעדיף להשתמש בכלים דיגיטליים שמספקים הבנקים במקום להגיע לסניפים

 
  

במסגרת מגמה מתמשכת, הישראלים בוחרים שלא ללכת לסניפי הבנק ועוברים לפעולות בערוצים ישירים - בעיקר דרך האינטרנט והיישומונים. הקורונה אמנם זירזה את התהליך, אך גם אחרי 2020 התהליך התקדם.

כיום, בעיקר אוכלוסיות עם פחות נגישות לאינטרנט, כמו קשישים, בעלי מוגבלויות וחלק מהחרדים, ממשיכים להגיע לסניפים. 

להנגיש בנקאות דיגיטלית: "אם זה מאתגר צרכן אחד אפילו, הפתרון לא טוב" 

סוגיות נוספות שמאיצות את התהליך הן הארנונה שבנקים משלמים ושכר העובדים הגבוה, שהופכות את החזקת הסניפים ליקרה. 

מה זה נתון אחד ביום?

במדור "נתון אחד ביום" אנחנו מבקשים להנגיש באמצעות מספרים ונתונים סוגיות אקטואליות, להעלות לסדר היום נושאים בעלי חשיבות ולפשט אירועים מורכבים. מוזמנים להציע לנו נושאים לבדיקה

idan-e@globes.co.il