תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"אנשים מחפשים סביבה שתהפוך את יום העבודה שלהם למהנה": מתחם העבודה שמציע חוויה מלונאית מול הים

בעידן בו המודעות ל-Work Life Balance עולה, ותשומת הלב להפוגות של פנאי ביום העבודה מקבלת משנה תוקף, סניף נווה צדק של רשת מתחמי העבודה ROOMS מציע למשתמשים אירוח ושירות מלונאי • "הרעיון הוא שאנשים יוכלו לעבוד וליהנות מכל הפסיליטיז שנמצאים בבית מלון כמו הלובי, אזורי לאונג', בר ונוף לים. כל זאת בסביבה הציורית של אזור נווה צדק", אומר דניאל פיטשון, מנהל השיווק של ROOMS

לובי במתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס
לובי במתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

הכתבה בשיתוף ROOMS

רבים מאיתנו מתמודדים עם לחץ במקום העבודה. מחקר שערכה חברת הייעוץ הארגוני Kornferry מצא כי בשלושת העשורים האחרונים רמת הלחץ של העובדים עלתה ב-20%. לפי המחקר, יותר מ-90 אחוז מהעובדים חווים לחץ במקום העבודה וכמעט שליש מהם מעידים שהלחץ הוא גבוה במיוחד. לחצים בעבודה יכולים להשפיע לא רק על הבריאות שלנו, אלא גם על הפרודוקטיביות - עובדים לחוצים נעדרים יותר מהעבודה ב-60 אחוז לעומת עובדים שמתמודדים עם לחץ מועט. בנוסף, התפוקה של אנשים שעובדים תחת תנאי לחץ יורדת בשיעור של עד 77%.

הנתונים הללו מקבלים משנה תוקף בתקופת פוסט קורונה, כשעבודה היברידית הפכה להיות נפוצה בארגונים רבים, יחד עם המודעות לחשיבות של Work Life Balance. שילוב נכון בין עבודה לשעות הפנאי הוכח כבעל השפעה חיובית על מצב הרוח של העובדים ועל היעילות שלהם - מחקר שנערך על ידי חברת הייעוץ הניהולי The Corporate Executive Board Company מצא כי אנשים המאמינים שיש להם איזון טוב בין עבודה לפנאי, פרודוקטיביים ב-21% לעומת עובדים שעיקר היום שלהם מוקדש לעבודה. מתוך הצורך לשמור על איזון בין עבודה לפנאי, יותר ויותר עובדים בוחרים לעבוד בסביבת עבודה אחרת, כמו זאת שמציעה חברת ROOMS. החברה, אותה הקימה רשת מלונות פתאל בשנת 2019, מתחמי עבודה משותפים עם קונספט של בית מלון.

"רשת מלונות פתאל החליטה להקים מתחמי עבודה ומשרדים עם חווית האירוח הדומה לזו שהיא מעניקה בבתי מלון כבר מעל ל-20 שנה", אומר דניאל פיטשון, מנהל השיווק של רשת ROOMS, "הרשת הוקמה מתוך רעיון לשילוב בין Work & Hospitality, כך שאנשים יוכלו לעבוד בבית מלון וליהנות מכל הפסיליטיס שנמצאים בו - כמו חדר כושר, ספא והאווירה המלונאית. הקונספט התחיל במלון NYX בתל אביב - שיפצנו את החללים הציבוריים שבקומות העליונות במלון לטובת מתחמי עבודה, וזה מאוד הצליח. בהמשך, החלטנו ליצור מתחמי עבודה משותפים שאינם ממוקמים בבית מלון, אך מציעים כקונספט את החוויה המלונאית". כיום, חברת ROOMS כוללת 9 מתחמי עבודה הפרושים בכל רחבי הארץ.

  • מתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

    מתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

  • מתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

    מתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

  • חדר ישיבות. מתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

    חדר ישיבות. מתחם עבודה של ROOMS, נווה צדק / צילום: אייל מורליס

 

לפני העבודה גולשים בים

בחודש נובמבר האחרון נפתח מתחם עבודה חדש של חברת ROOMS" - ROOMS נווה צדק by the sea" בתל אביב. "בניגוד למתחמי עבודה אחרים בעיר הממוקמים לרוב בתוך אזורים צפופים וסואנים, המתחם של ROOMS נווה צדק נמצא בלוקיישן ייחודי - בשכונת נווה צדק הציורית, סמוך לחוף הים. "בחרנו במיקום הזה כדי לאפשר לאנשים שמגיעים לעבוד, ליהנות גם מחוויה של בית מלון וכך ליצור את האיזון שבין עבודה לפנאי", מציין דניאל.

מתחם ROOMS נווה צדק, מתפרס על כ-3,300 מ"ר ממוקם במגדל טרייד טאואר ב-3 הקומות העליונות - 17, 18 ו-19. המתחם כולל חדרי ישיבות בגדלים שונים המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת כמו מערכת מולטימדיה לשיחות ועידה בווידאו, מגוון משרדים לחברות ולעצמאים ו-550 עמדות עבודה. המשרדים החיצוניים והפנימיים מאובזרים ומרוהטים עם שולחן עבודה, שידת מגירות אישית וכיסא ארגונומי, ובזכות האטימות האקוסטית שלהם, ניתן ליהנות מסביבת עבודה שקטה.

המשרדים במתחם מעוצבים ומשקיפים לחוף הים ולפארק צ'ארלס קלור. באזורי הלאונג' הפרושים בכל קומה תוכלו לשבת על הבר וליהנות לאורך כל היום זמין עבורכם כיבוד על חשבון הבית, כולל קפה, תה, מים, סודה, נשנושים שונים והאפי האוור לממברים. בכל המתחם ישנו חיבור אינטרנט אלחוטי מהיר ומאובטח, שירותי ניקיון יומיומיים, והממברים של ROOMS יכולים לעבוד בכל המתחמים של הרשת הזמינים ונגישים עבורם 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. בנוסף, במתחם נווה צדק יש עמדת גלשנים וכן מקלחות לרשות הלקוחות. "זה חלק מהחוויה הייחודית שאנחנו רוצים ליצור. מי שמגיע לעבוד במתחם יכול לפתוח את הבוקר עם גלישת גלים, להתקלח ואז להתחיל את יום העבודה. בסיום היום, אפשר לקנח עם קפה או דרינק בבר שלנו, מול השקיעה", אומר דניאל.

המתחם נהנה גם מנגישות לתחבורה ציבורית, ונמצא מספר דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה העתידית - "אליפלט" של הקו האדום. בסמיכות לו תוכלו למצוא את מתחם התחנה, פארק המסילה, מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות וגלידריות, ואת מרכז המופעים סוזן דלל וכן סניף של רשת האירוח "סלינה". דניאל מציין כי האזור עצמו מציע חוויה הוליסטית של עבודה, פנאי ובילוי, "אנשים מחפשים לעבוד במקום מעניין, עם סביבה שתיתן להם ערך. כזאת שתהפוך את יום העבודה שלהם למהנה ותאפשר להם להיות רגועים יותר ואת זה אנחנו מספקים".

נדב פתאל, מנכ"ל רשת ROOMS, מסכם ואומר כי "אנו נרגשים להביא את הקונספט, האיכות, רמת העיצוב הגבוהה והידע בחוויית האירוח באווירה של בית מלון לתחום המשרדים ועכשיו גם למתחם במיקום ייחודי סמוך לים ולנווה צדק. המתחם החדש יהיה מתחם העבודה הרביעי שלנו בתל אביב ויציע פתרון נוסף של משרדים ועמדות עבודה המתאימים לחברות בכל הגדלים המחפשות מקום עבודה איכותי, חוויתי ובהסכם שכירות גמיש ללא התחייבות ארוכה".

לפרטים נוספים ותיאום סיור ב-ROOMS נווה צדק הקליקו כאן>>