חברת אבטחת המידע הישראלית סיירן תפטר את כל עובדיה

121 עובדי חברת אבטחת המידע הישראלית סיירן יפוטרו • לפי הודעת החברה, ההחלטה התקבלה בשל התנאים הכלכליים, וקושי בגיוס כספים נוספים • החברה הודיעה כי היא ממשיכה לבחון את כל האופציות העומדות בפניה

ההחלטה על הסגירה התקבלה בשל התנאים הכלכליים, וקושי בגיוס כספים נוספים / אילוסטרציה: Shutterstock, August_0802
ההחלטה על הסגירה התקבלה בשל התנאים הכלכליים, וקושי בגיוס כספים נוספים / אילוסטרציה: Shutterstock, August_0802

חברת אבטחת המידע הישראלית סיירן הודיעה הערב (ד') כי אישרה תוכנית לפטר את כל 121 עובדיה, מתוכם כמחצית מישראל. בהודעה שיצאה מטעם החברה, הוסבר שההחלטה על הסגירה התקבלה בשל התנאים הכלכליים, וקושי בגיוס כספים נוספים.

בהודעה הוסבר גם כי הנהלת החברה צופה שהמזומן שקיים כעת בקופתה, כמו גם הכסף שיתקבל מפרויקטים קיימים, לא יספיק על מנת לענות על הצרכים הפיננסיים של החברה בזמן הקרוב. עוד נמסר כי החברה ממשיכה לבחון את כל האופציות העומדות בפניה.

בחודש יוני האחרון הודיעה החברה על מכירת חלק מהפעילות שלה ב-10 מיליון אירו לחברה ששמה לא הוזכר. אז הסבירה סיירן שהמטרה במכירת הפעילות היא להתמקד בהזדמנויות הצמיחה האסטרטגיות הטובות ביותר, ולייצר ערך אופטימלי ללקוחותיה ולבעלי המניות שלה. באותם ימים חברת הסייבר מהרצליה, שנסחרת ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק, הידרדרה לשווי זניח של פחות מ-14 מיליון דולר.

סיירן היא חברה ותיקה, שנוסדה ב-1991 תחת השם קומטאץ' והונפקה בנאסד"ק ב-1999. עד 2014 החברה סיפקה פתרונות ומוצרים בתחום הדואר האלקטרוני ואז שינתה את שמה ואת הכיוון העסקי שלה לתחום אבטחת הסייבר.