אחרי 21 שנה: מנכ"ל RGE המשותף, אור רם, עוזב את החברה

לאחר 21 שנה, אור רם מסיים את תפקידו בחברה, ומי שינהל את כלל פעילות הקבוצה הוא ירון שגב • שי רקנאטי, יו"ר RGE: "אור ימשיך ללוות בשנה הקרובה את הקבוצה בפרויקטים בהם הוא מעורב ותמיד יהיה חלק מהחברה"

אור רם, מנכ''ל משותף בקבוצת RGE / צילום: יח''צ
אור רם, מנכ''ל משותף בקבוצת RGE / צילום: יח''צ

אור רם, מנכ"ל משותף בחברת RGE מסיים את תפקידו בחברה לאחר 21 שנה. לפי הודעת החברה, רם מתפנה כעת לאתגרים חדשים. כעת נשאר בתפקיד ירון שגב, שהוא ינהל את כלל פעילות הקבוצה

הקרב הלוהט של שוק הטלוויזיה הוכרע: הוסר האיום מעל מיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE
מיום שני השחור ועד הקורונה: דור הבייבי בום מכור למניות ולא נבהל ממשברים

נזכיר כי רם התחיל את דרכו בחברת קיץ הפקות. הוא שימש כמפיק הראשי של ערוץ הופ ובשנת 2003 הצטרף לנגה תקשורת, בעלת ערוצי הילדים לוגי וערוץ 8 ומילא שורה של תפקידים, ביניהם מפיק ראשי, משנה למנכ"ל החברה ומ"מ המנכ"ל. בשנת 2010 הוא מונה כמנכ"ל נגה, וב-2016 לאחר פרישה של מודי פרידמן, מונה יחד עם ירון שגב לתפקידים בכירים, שנתיים לאחר מכן מונו שניהם רשמית כמנכ"לים משותפים.

אור רם, המנכ"ל הפורש מסר כי, "אני מודה לשי רקנאטי, לנפתלי השקעות ולקבוצת RGE, שהיו לי לבית חם לאורך השנים. מחכה בקוצר רוח לעתיד לבוא". עדיין לא ברור מה היעד הבא של רם.

שי רקנאטי, יו"ר קבוצת RGE מסר: "אני מודה לאור רם על 21 שנים של עבודה משותפת, במסגרתן הוא הפך גם לחבר אישי. אור ימשיך ללוות בשנה הקרובה את הקבוצה בפרויקטים בהם הוא מעורב ותמיד יהיה חלק ממשפחת RGE. אני מאמין שגם בעתיד נשתף פעולה בתחומים שונים".

חברת RGE עלתה לכותרות בחודש האחרון סביב השקת מיזם הסטרימינג החדש בישראל שלה ושל חברת קשת, מיזם FreeTV. הבעלות בחברה המשותפת היא מחצית לכל חברה בין קשת ו-RGE. מדובר בשירות שנועד להתחרות בשוק הטלוויזיה הרב־ערוצית, ומציע חבילת צפייה שמורכבת מתכני בידור, חדשות, ספורט וילדים. לתוך החבילה

קבוצת RGE, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל שבבעלות משפחת רקנאטי, מחזיקה בערוצי ספורט 5, שוונג, ערוץ הילדים ולוגי וערוץ הכנסת.