מתחם בילויים חדש יוקם בנס ציונה בהשקעה של 80 מיליון שקל

בנס ציונה יוקם מתחם בילוי, בידור וספורט חדש בהשקעה כוללת של 80 מיליון שקלבחברת כרטיסי האשראי MAX משיקים גיפטקארד שניתן לממש לא רק ברשתות קמעונאיות, אלא גם בוולט וביאנגו דלי • אירועים ומינויים

אילוסטרציה לאולם קולנוע של מובילנד / אילוסטרציה: יח''צ
אילוסטרציה לאולם קולנוע של מובילנד / אילוסטרציה: יח''צ

מתחם בילוי, בידור וספורט חדש יוקם בנס ציונה (ליד צומת בית עובד) על שטח של 14 דונם, בהשקעה כוללת של 80 מיליון שקל. מאחורי המיזם עומד איש העסקים והאנרגיה, שפי ששון, שברשותו מתחמים של מרכזים מסחריים ותחנות דלק.

המתחם אמור להיפתח ב־2025, והוא יכלול לונה פארק, מסעדות, מתחם כושר וספא מבית הולמס פלייס, אולם אירועים וקונגרסים, וכן את מתחם הקולנוע של מובילנד, שייבנה בהשקעה של 20 מיליון שקל ויכלול ששה אולמות.

מובילנד הוקמה ב־2018 על ידי ארבעה שותפים - גלעד אלעזר, שי שמשון, יניב הרוש (שמכהן כמנכ"ל) ובן כליפי. המתחם הראשון היה בכרמיאל, ולאחר מכן נפתחו גם מתחמים ביכין סנטר נתניה ובקניון עזריאלי חיפה.

בחברה מאמינים שלמרות צמיחת שוק הסטרימינג בישראל, יש עדיין ביקוש לצפייה בסרטים בבתי קולנוע - בתנאי שהם מציעים חוויה מתקדמת. הקונספט של הרשת מבוסס על אולמות עם ספות (ולא כיסאות רגילים), בר אלכוהול, ומיני מרקט בתוך הקולנוע במחיר כרטיס רגיל. ב־2024 צפויים לקום שלושה מתחמים חדשים - בעפולה, בנתיבות ובקרית שמונה, וכאמור, שנה לאחר מכן ייפתח המתחם בנס ציונה.

"היום אנשים מחפשים חוויה גדולה יותר מהסרט", מציין מנכ"ל רשת מובילנד, יניב הרוש. "הם מעוניינים בבתי קולנוע שקרובים לבית, אינטימיים, מעוצבים ומתוכננים לחוויה עוטפת. אני משוכנע שהמתחם והקולנוע יספקו זאת לתושבי נס ציונה והיישובים הסמוכים, בהם יבנה ורחובות".

לממש גיפטקארד בהזמנה מוולט

מתכוננים לחגים: בחברת כרטיסי האשראי MAX החליטו להתחבר לרוח התקופה ולהשיק גיפטקארד שניתן לממש לא רק ברשתות קמעונאיות, אלא גם בוולט וביאנגו דלי. זאת לצד רשתות סופרמרקטים (כולל כאלה הפונות לחברה החרדית כמו נתיב החסד ומעיין 2000), ורשתות מזון מהיר כמו מקדונלדס ובורגר קינג.

בנוסף הרחיבו בחברה את שיתוף-הפעולה עם עיגול לטובה, המרכזת כ-250 עמותות, וניתן יהיה להעביר תרומות מהגיפטקארד לעמותה נבחרת, כאשר MAX לא רושמת מכך רווח.

במקס מעריכים כי המחזור השנתי של שוק כרטיסי המתנה בישראל עמד ב-2022 על 7 מיליארד שקל. כ-70% מהכרטיסים נקנו כמתנה לעובדים על ידי ארגונים ומוסדות, וכ-30% נקנו על ידי לקוחות פרטיים וכרטיסי מועדון נטענים, כמו קרנות השוטרים, ארגון המורים וחבר.

שגית דותן, סמנכ''לית לקוחות פרטיים ב-Max / צילום: אורן דאי
 שגית דותן, סמנכ''לית לקוחות פרטיים ב-Max / צילום: אורן דאי

"היה לנו חשוב להביא הצעות ערך ייחודיות", אומרת שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים במקס. "לאף אחד אחר אין הסכמים עם וולט, וגם בתיירות עיבינו את הקטגוריות, וניתן לממש את הגיפטקארד בטיסות, בחופשות, רכב ומלונות".

השבוע השיקה Max גם ארנק מט"ח דיגיטלי, שמאפשר לרכוש מט"ח מראש ללא עמלת המרה ובלי צורך בפתיחת חשבון מט"ח בבנק. בשלב הראשון יתאפשר ניהול ארנק בארבעה מטבעות: דולר אמריקאי, אירו, ליש"ט ודולר קנדי. "מטבעות אלה מכסים כ-80% מהעסקאות במט"ח, ובעתיד נרחיב את הארנק למטבעות נוספים", מציינים בחברה.

מצנח הזהב

אסף אלדר, 47, ימונה לראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט. ברק נרדי, 49, ימונה ליו"ר כאל וליו"ר מרכנתיל.

עופר שעיו מונה למנכ"ל Intel Ignite לונדון, ויוביל את תוכנית ההאצה של אינטל עם סטארט-אפים בריטיים.

ניר גביש מונה למנהל השקעות הראשי בעמיתים - קרנות הפנסיה הוותיקות. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל השקעות ראשי של קרן הפנסיה הוותיקה גלעד.

דניאל לריה יכהן כסמנכ"ל מוצר וטכנולוגיה במאנדיי.

מיה לנגה מונתה לדירקטורית HR באופטימוב, המציעה פלטפורמת שיווק CRM.

שבתאי יוקלה מונה לסמנכ"ל הנדסה בפז כלכלה והנדסה.

גלעד אלישר מונה למנהל המוצר הראשי באקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן. קודם לכן מילא שורת תפקידים במיקרוסופט.

גלעד אלישר CPO אקווה סקיוריטי / צילום: יח''צ
 גלעד אלישר CPO אקווה סקיוריטי / צילום: יח''צ

חדשות טובות

לאור השטפונות בצפון הודו, והעובדה שיש כ-185 ישראלים מנותקי קשר, לשכת סוכני הביטוח הקימה מוקד חירום שאליו יכולים לפנות מי שמחפשים את בני או בנות משפחתם, ולקבל עזרה וקישור לגורמים הרלוונטיים. נחמה גולדווסר, יו"ר ועדת הבריאות בלשכה, וצוותה עומדים לרשות המשפחות בטלפון 04-8405495.